اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

استاندار خوزستان: ۱۴۰ شرکت دانش‌بنیان در استان ثبت شده است

استاندار خوزستان گفت: در استان تعداد ۱۴۰ شرکت دانش بنیان داریم که طبعا باید بیشتر شود؛ دولت هم در زمینه تسهیلات و هم در زمینه اختصاص زمین برای پارک علم و فناوری و همچنین از طریق معافیت های مختلف از این بخش حمایت میکند و تلاش میکنیم از طریق این حمایت‌ها تعداد این شرکت‌ها در استان را افزایش دهیم.

استاندار خوزستان: ۱۴۰ شرکت دانش‌بنیان در استان ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز ،نشست فعالین اقتصادی حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان با علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز چهارشنبه با حضور جمعی از نمایندگان این شرکت‌ها و مدیران ذیربط برگزار شد. 
استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: در این جلسه مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه‌هایی همچون بیمه، بانکها و همکاری با صنایع مورد بررسی قرار گرفت. 
وی افزود: بنا شد صنایع بزرگ استان از جمله نفت، حفاری، پتروشیمی، نیشکر، فولاد و ... همکاری و همراهی بیشتری با شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشند؛ این جوانان فعال و نخبه امکانات خوبی ایجاد کرده‌اند و بعضاً بازارهای منطقه را پوشش داده و مشتریانی جذب نموده‌اند و بنا شد تولیدات این شرکت‌ها در داخل بیشتر مورد استفاده قرار گیرند. 
حسینی محراب اظهار داشت: در قوانین بالادستی تسهیلات و امتیازات خوبی از جمله در زمینه معافیت‌ها برای دانش‌بینان‌ها پیش‌بینی شده و به بیمه و امور مالیات توصیه شد این قوانین اجرایی شوند.
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان برای پروژه‌های های بزرگ استان مطالعه و کار تحقیقاتی میکنند عنوان کرد: یکی از نقاط ضعف ما در زمینه برندسازی در سطح کشور و منطقه است. یکی از راههای مواجهه با این نقطه ضعف خوشه‌های صنعتی و تشکیل شورای حقوقی و داوری است تا تولیدات دانش‌بنیان تحت یک برند یا نام تجاری عرضه شود و در صورت این کار یکی از مشکلات این حوزه رفع میشود. 
حسینی محراب تصریح کرد: در خوزستان تعداد ۱۴۰ شرکت دانش بنیان داریم که طبعا باید بیشتر شود؛ دولت هم در زمینه تسهیلات و هم در زمینه اختصاص زمین برای پارک علم و فناوری و همچنین از طریق معافیت های مختلف از این بخش حمایت میکند و تلاش میکنیم از طریق این حمایت‌ها تعداد این شرکت‌ها در استان را افزایش دهیم.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول