اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

هشدار باد و باران در پایتخت؛ از اتراق کنار رودخانه‌ها خودداری کنید

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به هشدار باد و باران در پایتخت از شهروندان درخواست کرد که از اتراق کنار رودخانه‌های پهنه شمالی تهران و رودخانه کن خودداری کنند.

هشدار باد و باران در پایتخت؛ از اتراق کنار رودخانه‌ها خودداری کنید

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدار زرد هواشناسی و ستاد بحران گفت: از عصر چهارشنبه ۱۲ مهرماه تا روز پنجشنبه با نفوذ سامانه بارشی در بخش‌های شمالی تهران به ویژه ارتفاعات، افزایش ابرناکی و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.

بشیری افزود: در این وضعیت احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن روان‌آب وجود دارد لذا از شهروندان درخواست می‌شود از اتراق کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها از جمله رودخانه‌های پهنه شمالی تهران و رودخانه کن خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران از مردم تقاضا کرد: ضمن احتیاط در عبور و مرور، از پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان کهنسال خودداری کرده و در نواحی مرتفع مانند داربست‌ها، بالابرها و ساختمان‌های بلند مستقر نشوند؛ همچنین ضمن اطمینان از استحکام سازه‌های موقت در فعالیت‌های عمرانی احتیاط کافی را داشته باشند.

وی همچنین بر ضرورت حفظ آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان تأکید نمود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول