اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گلایه از تعلل توزیع برق در برق رسانی به طرح مسکن رویدر

فعالان اجتماعی شهرستان خمیر از تعلل مسؤولان شرکت توزیع برق هرمزگان و خمیر در برق رسانی به طرح مسکن رویدر گلایه مند هستند.

گلایه از تعلل توزیع برق در برق رسانی به طرح مسکن رویدر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فعالان اجتماعی شهر رویدر از توابع بندر خمیر استان هرمزگان خواهان تعجیل در برق رسانی به شهرک نور رویدر شدند.

به گفته محمد پناهی فعال اجتماعی شهرستان خمیر در این باره اظهار کرد: تعدادی از اهالی شهرک نور بخش رویدر، حدود دو سال است که کار ساخت خانه را شروع و در این دوسال با اجاره روزانه موتور برق با قیمت بالا، برق لازم برای روشنایی و دیگر امور  فراهم کردند، این مردم  چند ماهی است که درخواست کنتور برق داده اما  هنوز حتی پایه های برق هم در شهرک نصب نشده و هر وقت هم پیگیری می کنند  با جواب از شهرستان باید تامین اعتبار شود، مواجه می شوند

پناهی گفت: مگر نصب  10 تا پایه برق و سیم کشی و نصب کنتور چقدر  بودجه لازم دارد که باید مردم چند سال معطل شوند.

وی در پایان از مسئولین برق شهرستان و استان درخواست کرد  هر چه زودتر نسبت به تأمین اعتبار برای برق این محله اقدام کنند و سبب رضایتمندی مردم شوند.

به تازگی استاندار هرمزگان خبر از دریافت اعتبارات کافی  آبفا و شرکت توزیع برق استان در جهت توسعه طرح نهضت مسکن خبر داد و از مدیران این دو حوزه درخواست کرد تا اعتبارات این دو بخش در حوزه مسکن را عملیاتی نمایند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول