اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

غفلت از مسائل تربیتی درنظام آموزشی دیده می‌شود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ریشه همه مسائل آموزش است اگر درست شود کشور آباد می‌شود اگر نه ما مشکل داریم،گفت: بحث تربیت مهمتر از آموزش بوده ولی مورد غفلت قرار گرفته است.

غفلت از مسائل تربیتی درنظام آموزشی دیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت الله سیدصادق پیشنمازی در جمع فعالان سیاسی استان مازندران، اظهار کرد: یکی از موضوعات مدنظر ما انتقال مسائل کلان در جامعه به مسؤولان بالادستی و در نهایت مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه ریشه همه مسائل آموزش است اگر درست شود کشور آباد می‌شود اگر نه ما گیر داریم، افزود: بحث تربیت مهمتر از آموزش بوده ولی مورد غفلت قرار گرفته است.

 پیشنمازی با اشاره به بیان ۱۸ موضوع مهم مختلف در جلسه اخیر مجلس خبرگان، اعلام کرد: شورای عالی آمورش و پرورش اهداف خروجی پایه‌ها را بیش از ۳۰ سال است که تصویب کرده اما گمان نکنم کسی از آن مطلع باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تمام نظام آموزش و پرورش برای رسیدن به یک خروجی خوب شکل گرفته و بقیه همه مقدمه است اما توجهی نمی‌شود، مقام معظم رهبری چندین بار درباره سند تحول هشدار دادند.

وی با بیان اینکه ما در ساختارها دچار مشکل هستیم یعنی بین مبدا و مقصد حلقه‌های اضافه و مفقوده زیادی داریم، گفت: در بسیاری از مسائل اداری، گمرک‌ها و غیره این مشکل را داریم، ساختارهای مدیریتی ما در بخش‌های مختلف حقوق ثابت دارد که بنگاه رشد کند چه سقوط برایش فرقی نمی‌کند امه اگر حقوقش متغیر و مرتبط با رشد شرکت باشد احساس مسؤولیت می‌کند تا به منافع خود برسد، اشتغال، کار و اخلاق کارکنان درست می‌شود، رابطه بین نفع و ضرر با مدیریت باید مشخص شود.

پیشنمازی با اشاره به استقبال خوب از نطق خود از طرف دفتر نهاد رهبری و تحویل آن، از پیگیری این بحث خبر داد و گفت: چنانچه مشکلات و مسائل کلان و نه خرد و راهکارها را مکتوب به دستم برسانید پیگیری خواهم کرد، البته بیان مشکلات خالی حل مسئله نمی‌کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به مشکلات حوزه مرکبات در استان اشاره و تصریح کرد: بنده نگران برنج، مرکبات و مسائل دیگر هستم، راه حل هم برایش دارم، قیمت منصفانه درست است و باید حمایت شود.

وی در ادامه بیان کرد: مسؤولان عزل و نصب مدیران را براساس ارائه خدمات تعیین کنند، بحث انتخاب مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران نیز آماده دریافت پیشنهادات به‌صورت مکتوب و نه شفاهی هستیم و پیگیر خواهیم بود.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول