اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

برگزاری دومین همایش روز بردسکن

شهردار بردسکن از برگزاری دومین همایش روز بردسکن در هفته جاری خبر داد.

برگزاری دومین همایش روز بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد حسین مدیح در نشست خبری خود با اصحاب رسانه وفعالان فضای مجازی با برشمردن برنامه های  روز بردسکن به اهداف این مراسم اشاره کرد واظهار کرد: همایش روز بردسکن از سه سال قبل با  نظر خواهی از نخبگان شهرستان آغاز شد وسپس با برگزاری دها جلسه کارشناسی مقرر شد تا در مهرماه هرسال  همایش روز بردسکن دراین شهرستان برگزار گردد.

شهردار بردسکن با بیان اینکه  اولین سال بزرگداشت این روز در سال گذشته با استقبال خوب مردم ومدیران بردسکن مواجه شد، افزود: مهرماه در این شهرستان ایامی است که همه کشاورزان محصولات تابستانی خود را برداشت  وخود را برای کشت محصولات زمستانه آماده می کنند.

مدیح با اعلام اینکه روز بردسکن ۱۵ مهرماه دراین شهرستان نامگذاری شده است وپیگیر هستیم تا با همکاری فرمانداری ودیگر دستگاههای مرتبط  ثبت ملی این روز را در کشور داشته باشیم گفت: به همین مناسبت  بیش از ۱۰ برنامه  تدارک دیده شده است که این برنامه ها از روز پنج شنبه (فردا) با ادای احترام به شهدای  شهرستان آغاز می گردد.

شهردار بردسکن افزود:  برگزاری نمایشگاه  صنایع دستی  ونیز اجرای برنامه های مختلف محلی با دعوت از نخبگان و پیشکسوتان و چهره های ماندگار شهر بردسکن که در شهرهای دیگر هستند از جمله برنامه های این ایام است.

وی دراین نشست که رئیس واعضای شورای شهر بردسکن شرکت داشتند، ضمن معرفی خانم فاطمه رضوانی به عنوان دبیر این همایش  افزود: مراسم روز بردسکن از صبج پنج شنبه ساعت ۷صبح با  غبار روبی گلزار شهدا  آغاز می شود ودرادامه ساعت ۸ صبح همایش روز بردسکن در فرهنگسرا،افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری بردسکن وروز جمعه برپایی نمایشگاه برای بازدید و استفاده عموم وبعداز ظهر جمعه جشن جوش بره و نورافشانی ونیز با دعوت از هنرمندان مطرح کشوری واجرای جنگ شادی در محل بزرگترین گود روباز کشور در روز شنبه 15 مهر ماه درپارک ولیعصر(عج) خواهد بود.

شهردار بردسکن با اعلام اینکه تلاش شده است که این مناسبت در اذهان مردم  بردسکن به یادگار بماند، گفت: به مناسبت روز بردسکن بزرگترین پروژه امسال شهرداری که ورودی بردسکن از قسمت شمال شهر بردسکن است  با بیش از 7 میلیارد تومان شامل میدان سردار شهید ذاکری ، وخیابانهای منتهی به میدان  مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فاطمه رضوانی، دبیر همایش روز بردسکن هم  گفت: از سه ماه گذشته برنامه های روزشمارهمایش بردسکن استارت آن در شورای شهر وشهرداری زده شد که تا به امروز  بیش از دهها جلسه  تشکیل  ومقررشد، به این مناسبت برنامه های متنوعی برای شهروندان  تدارک دیده شود.

وی اجرای جنگ شادی با حضور هنرمندان کشوری وپخش از صداوسیما را از برنامه های دبیرخانه همایش برشمرد واظهار داشت: برپایی نمایشگاه صنایع دستی با بیش از ۱۵ غرفه از تولیدات منطقه وسوغات شهرستان  در پارک فرهنگسرای بردسکن  را یکی از برنامه های این همایش به مناسبت روز بردسکن نام برد . برنامه های همایش روز بردسکن از  پنج شنبه به مدت  ۴ روز  که هر روز با برنامه های  مختلف فرهنگی برای گروهای مختلف مردمی در شهرستان  تدارک دیده شده است ، برگزار می شود.

پایان پیام/70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول