اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بازدید از مدرسه ۹ کلاسه با اعتبار ۱۶۹ میلیارد ریال در ایلام

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: مدرسه ۹ کلاسه سمیه در شهرستان دره‌شهر با اعتبار ۱۶۹ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد قلم‌چی ساخته شده است.

بازدید از مدرسه ۹ کلاسه با اعتبار ۱۶۹ میلیارد ریال در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جلال حمره مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام، عصر چهارشنبه در آیین افتتاح مدرسه ۹ کلاسه شهرستان دره‌شهر گفت: دانش‌آموزان در محیط مدرسه با وجود تدریس معلمین دلسوز و همچنین فضای آموزشی خوب فرهنگ اسلامی را فرا خواهند گرفت.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام ادامه داد: دانش آموزان با یادگیری این فرهنگ و انتقال آن به خانواده‌های خود می توانند فرهنگ اصیل ایرانی _اسلامی را در جامعه اشاعه دهند.

حمره خاطرنشان کرد: همچنین دانش آموزان می‌توانند با یادگیری حفظ محیط زیست به عنوان حافظان محیط زیست در جامعه نقش چشمگیری داشته باشند.

 این مقام مسئول تصریح کرد: مدرسه ۹ کلاسه سمیه در شهرستان دره‌شهر با اعتبار ۱۶۹ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد قلم‌چی در زیربنای یک هزار و ۶۸۶ مترمربع ساخته‌ شده است. 

وی با اشاره به اینکه، این مدرسه در سطح مهم‌ترین و باکیفیت‌ترین مدارس کشور است، عنوان کرد: نظارت دقیق بر ساخت‌وساز توسط مهندسان نوسازی 
 و همچنین نگه‌داری مدارس توسط مدیران، معلمان و دانش آموزان از جمله ویژگی‌های دوام یک مدرسه به شمار می رود. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: از نمایندگان بنیاد قلم‌چی تقاضا داریم در راستای افتتاح مدارس در دیگر مناطق کم برخوردار استان ایلام تلاش کرده و در این‌ رابطه رایزنی‌های لازم را انجام دهند. 
 
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، این آیین با حضور حسین سرمه مسئول بورسیه و صاحب فتحی مسئول امور ساخت مدارس بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی و هیات همراه برگزار شد. 

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول