اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

۸ هزار راننده گوشی به دست جریمه شدند

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از جریمه ۸ هزار دستگاه خودرو به دلیل استفاده راننده از تلفن همراه در حین رانندگی خبر داد.

۸ هزار راننده گوشی به دست جریمه شدند

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی «شهر امن» اظهار داشت: از ابتدای هفته جاری طرح تشدید برخورد با تخلفاتی چون نبستن کمربند ایمنی، عدم استفاده از کلاه ایمنی و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی آغاز شده است.  

وی افزود: اعمال قانون در خصوص تخلف نبستن کمربند ایمنی 4000 مورد بود که بیشتر مربوط به سرنشینان جلوی خودرو بوده است. 

وی گفت: تقریباً بستن کمربند ایمنی در جامعه نهادینه شده است ولی باز هم نیاز است که بیشتر به آن توجه شود چراکه دغدغه پلیس راهور تهران بزرگ نیز همین موضوع و نبستن کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشینان خودرو است. 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در بحث استفاده از تلفن همراه در این ۴ روز بیش از 8000 هزار دستگاه وسیله نقلیه به دلیل استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی در شهر تهران اعمال قانون شدند یعنی روزانه بیش از ۲ هزار راننده به این دلیل جریمه شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول