اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

استخر دانش آموزی قوچان تا دهه فجر آماده بهره برداری کامل می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش قوچان گفت: استخر دانش آموزی این شهرستان یکی از پروژه‌های نیمه تمام در این شهرستان بوده که درحال حاضر ابنیه پایان یافته است و تا دهه فجر با نصب تجهیزات و تأسیسات بهره‌برداری ۱۰۰درصدی از آن انجام می‌شود.

استخر دانش آموزی قوچان تا دهه فجر آماده بهره برداری کامل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علی اسماعیلی ظهر امروز در حاشیه افتتاح دومین زمین چمن مصنوعی مدارس این شهرستان در آموزشگاه استعدادهای درخشان اظهار کرد: اوایل خردادماه سال جاری پروژه زمین چمن مصنوعی این آموزشگاه کلنگ‌زنی شد و قرار بود تا مهرماه به بهره‌برداری برسد.

وی با یادآوری اینکه آموزش و پرورش دومین زمین چمن مصنوعی را در سطح مدارس این شهرستان به بهره‌برداری می‌رساند، افزود: این پروژه در مساحت ۸۸۰ مترمربع از طرح‌های ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بوده که ۲۰۰ میلیون تومان آن توسط اداره کل و ۳۵۰ میلیون توسط خیرین و مدرسه تأمین شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش قوچان با بیان این موضوع که پروژه استخر دانش آموزی این شهرستان جزء پروژه‌های نیمه‌تمام طی سال‌های گذشته بوده است، تصریح کرد: هم‌اکنون کار ابنیه این پروژه تمام شده و تنها نصب تأسیسات باقی مانده است.

اسماعیلی ادامه داد: اعتبار ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان درنظر گرفته که قرارداد با پیمانکار برای تهیه تأسیسات و نصب منعقد شده است و به احتمال قوی تا دهه فجر آماده بهره‌برداری و استفاده می‌شود.

ورزش از ساحت‌های شش گانه تعلیم و تربیت شناخته می‌شود

رئیس اداره استعدادهای درخشان خراسان رضوی هم با اشاره به اینکه همکاری انجمن‌های اولیا و مربیان با مدارس یک ضرورت و سرمایه است تا فردای تمدس‌ساز ایجاد شود، بیان کرد: هرکجای عالم همدلی و هماهنگی رخ دهد قله‌ها فتح می‌شود پس وحدت میان جریان‌ها برای به ثمر رساندن اهداف انقلاب مهم است.

محمد لایقیان جوان تصریح کرد: ورزش از ساحت‌های شش گانه تعلیم و تربیت به شمار می‌آید که باید با تدارک تجهیزات و امکانات این هدف متعالی در سطح مدارس و میان دانش‌آموزان گسترش پیدا کند.

نصب تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در پروژه‌های ورزشی خراسان رضوی

رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز با یادآوری این مطلب که چمن مصنوعی آموزشگاه سمپاد این شهرستان از طرح‌های شهید سلیمانی در کشور است، بیان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده تندیس سردار سلیمانی در تمام پروژه‌های استانی نصب خواهد شد.

محمدحسن متقی با بیان اینکه مدارس استعدادهای درخشان صرفا علمی نبوده و در کنار درس باید برای ورزش نیز برنامه‌ریزی شود، گفت: بسیج و سپاه و شهرداری هم پای کار آمدند تا از این دست اقدامات انجام دهند اما باید به سمت ایجاد اینگونه فضاها در نقاط محروم و حاشیه شهرها حرکت کرد تا دسترسی آن افراد نیز به آسانی صورت بگیرد.

پایان پیام/ ٧٠٠۴٣

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول