اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

محکومیت هتک حرمت قرآن کریم توسط دانشجویان حافظ قرآن علوم پزشکی

جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی حافظ قرآن کریم با تجمع مقابل سردر دانشگاه تهران، هتک حرمت‌های دشمنان به ساحت مقدس این کتاب آسمانی را محکوم کردند.

محکومیت هتک حرمت قرآن کریم توسط دانشجویان حافظ قرآن علوم پزشکی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، حدود ۳۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی حافظ قرآن کریم حاضر در همایش فرهنگی آموزشی حافظان قرآن کریم ویژه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور،  با راهپیمایی و حضور در مقابل سردرب دانشگاه تهران، با در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهای مختلف، بی حرمتی‌ها و اهانت به مقدسات و قرآن کریم را محکوم کردند.

دانشجویان حاضر در این مراسم، ضمن قرائت آیاتی از کلام الله مجید و با در دست داشتن شعارهایی از جمله قرآن در قلب من است، اهانت‌های اخیر را محکوم کرده و اذغان داشتند اهانت به قرآن، اهانت به همه مقدسات و انبیاء عظام الهی و توهین به همه موحدان عالم است.

تجمع کنندگان،حرکت وقیحانه و هتک حرمت به قرآن را محکوم کرده و این رفتارها را نشانه احساس ضعف هتاکان نسبت به منطق قرآن دانستند.

گفتنی است نخستین همایش یک روزه آموزشی - فرهنگی حافظان دختر قرآن کریم ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت علوم با حضور ۴۰۰ نفر از حافظان دختر ( دانشجو) در سالن آمفی تئاتر ستادمرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

در نوبت صبح و به صورت همزمان سه کارگاه آموزشی و توجیهی برای حافظان قرآن کریم با حضور استاد معتز آقایی در سالن آمفی تئاتر برای حافظان یک تا سه جزء قرآن کریم، استاد امیرآقایی برای حافظان ۴ تا ۱۵ جزء قرآن کریم و کارگاه جداگانه‌ای با حضور استاد محمد بحرالعلوم برای حافظان ۱۶ جزء تا حافظان کل قرآن کریم برگزار شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول