اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

متروباس‌های جدید بر اساس آب و هوای تهران ساخته می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه 4 دستگاه متروباس فعلی تهران بر اساس آب و هوای سوئیس ساخته شده است، گفت: این امر مشکلاتی ایجاد کرده و قرار است متروباس‌های جدید بر اساس آب و هوای تهران ساخته شود.

متروباس‌های جدید بر اساس آب و هوای تهران ساخته می‌شود

محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای خرید مترو باس ها، گفت:  قرارداد خرید متروباس‌ها در مرحله نهایی شدن است؛ ما 4 دستگاه متروباسی که از قبل خریداری شده بود را تست کردیم تا ایرادات مشخص شود؛ در حال حاضر 2 دستگاه متروباس در حال خدمت‌رسانی است و دو دستگاه دیگر هم تا آخر مهر وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه این متروباس‌ها مدت زیادی متوقف مانده بود، گفت:  ما آنها را تست کرده و وارد خطوط کردیم و بعد از تست؛ قرارداد نهایی را انجام می‌دهیم. مذاکرات آغاز شده و به زودی این کار هم به ثمر می‌نشیند.

آقامیری در خصوص مشکلات متروباس‌های فعلی، گفت: یکی از مشکلات اساسی متروباس‌های فعلی این بود که برای آب و هوای سوئیس ساخته شده بود و کولرهای ضعیفی روی این متروباس‌ها نصب شده و شهروندان نمی‌توانند از اردیبهشت تا شهریور از این متروباس‌ها استفاده کنند مگر اینکه کمپرسورهای آنها تعویض شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: البته قرار است این امر هم صورت گیرد تا شهروندان بتوانند از کولر متروباس‌ها در تابستان استفاده کنند. متروباس‌های جدید از لحاظ فنی ارتقاء بیشتری پیدا کرده و قرار است بر اساس آب و هوای تهران ساخته شود و یکی از علل تأخیر در کار هم همین موضوع بود.

به گفته آقامیری، متروباس‌های فعلی امکانات کاملی دارند و بر اساس تکنولوژی روز دنیا ساخته می‌شوند. سطح ارتفاع آنها برای سالمندان مناسب است در هنگام توقف سطح پایین می‌آید و در هنگام حرکت ارتفاع بالا می‌رود. سیستم گرمایشی و سرمایشی مطلوب داشته و صندلی‌های خوبی دارد. 4 در خروجی و ورودی دارد و کمترین لرزش را دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول