اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران

استاندار گلستان گفت: یکی از معضل‌های استان گلستان مسئله موتورسیکلت سواران است که باید طرح‌های مراقبتی، نظارتی و ساماندهی آن در اسرع وقت اجرایی شود.

اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان گلستان که باحضور سردار حسن مومنی رئیس پلیس‌راه فراجا برگزار شد اظهار کرد: افزایش تصادفات ناشی از افزایش ترددها و افزایش تعداد خودروها در سطح معابر است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات استان گلستان، عقب ماندگی در حوزه زیرساختی راه‌ها است که در دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن‌سازی و بهبود شراط جاده‌های استان هزینه شده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: یکی از معضل‌های استان گلستان مسئله موتورسیکلت سواران است که ساماندهی موتورسیکلت‌سواران و اجرای طرح‌های مراقبتی و نظارتی و ساماندهی موتوسیکلت‌سواران در اسرع وقت اجرایی شود.

زنگانه بیان کرد: اجرای سرعت‌کاه‌ها یک راهبرد برای کاهش سرعت در جاده‌ها و حتی شهرهای استان است که اداره‌کل راهداری و تمامی شهرداری‌های استان مکلف و موظف هستند در هر نقطه‌ای که پلیس درخواست اجرای سرعت‌کاه داشت، به سرعت احداث سرعت‌کاه را اجرا کند.

وی اضافه کرد: تمامی رانندگان با سرعت‌های بحرانی و حادثه‌ساز با نظر کارشناسی پلیس و ثبت تخلف توسط دوربین‌ها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شوند.

استاندار گلستان بیان کرد: نصب علائم هشدار دهنده و اجرای برنامه‌های مستمر فرهنگی در راستای فرهنگ سازی در حوزه ترافیک با جدیت اجرا شود.

زنگانه تاکید کرد: بانک‌ها مکلف هستند در حوزه مسوولیت اجتماعی در مسئله ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز و دوربرگردان‌ها مشارکت کنند و هر بانک یا بیمه مکلف است یک دوربرگردان یا نقطه حادثه‌خیز را ایمن کند.

وی در خصوص کوتاهی برخی افراد در توسعه استان گلستان تاکید کرد: هیچ کوتاهی را نمی‌پذیرم و با کسانی که در توسعه استان سنگ‌اندازی کنند به شدت برخورد خواهم کرد و هر فردی که در این مسیر حرکت کند باید پاسخگو باشد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول