اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رونمایی از ۳ کتاب سیره و اندیشه آیت‌الله کوهستانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به رونمایی از سه کتاب سیره و اندیشه آیت‌الله کوهستانی گفت: کنگره آیت‌الله کوهستانی موجب تقویت روحیه معنوی و علمی جامعه می‌شود.

رونمایی از ۳ کتاب سیره و اندیشه آیت‌الله کوهستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، احسان آهنگر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در کنگره ملی آیت الله کوهستانی در دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر اظهار کرد: این همایش با هدف آشنا ساختن جوانان با زندگی این عالم و تقویت روحیه معنوی و علمی جامعه برگزار و با راه‌اندازی شورای سیاست‌گذاری با ۱۳ عضو از ۸۸ عضو هیأت علمی کشور کمک‌گرفته شد.

وی افزود: کمیته علمی این کنگره در سه محور مختصات سیره علمی و تحقیقاتی، مختصات سیره اجتماعی و سیاسی و فردی و اجتماعی تشکیل و ۴۰ مقاله به این دبیرخانه ارسال و ۲۵ اثر برگزیده و مجموعه مقالات همایش آیت‌الله کوهستانی با عنوان پارسای کوهستان چاپ شد.

آهنگر گفت: نمایه‌سازی همایش هم انجام و با کمک دانشگاه مازندران و اخذ مقالات انجام شد و برگزاری پیش کنگره آیت‌الله کوهستانی در ۹ تیر ۱۴۰۱ در مشهد اجرا شد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: ویژه نامه کنگره با هدف تبیین فکری و اجتماعی به چاپ رسید و همچنین سایت همایش راه‌اندازی شد.

وی گفت: برگزاری همایش خوشنویسی و جمع‌آوری ۲۲۶ منبع چاپ شده در مورد آیت‌الله کوهستانی و تولید مستند آقاجان از دیگر برنامه‌های این کنگره بود.

به گزارش فارس، در این همایش از  از سه جلد کتاب " پارسای کوهستان" منتخب مجموعه مقالات آیت‌الله کوهستانی" آئینه ‌معرفت" زندگینامه و سیره و کتاب" شاگردان مکتب کوهستان" زندگینامه شاگردان آیت‌الله کوهستانی و از تمبر همایش آیت‌الله کوهستانی رونمایی و از برگزیدگان مقالات ارائه شده به همایش تجلیل شد.

پایان پیام/۸۶۰۰۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول