اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برق صنایع از بورس انرژی تأمین می‌شود

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: تأمین برق از بورس انرژی توسط صنایع موجب معامله یک سوم از برق مصرفی کشور از این طریق خواهد شد.

برق صنایع از بورس انرژی تأمین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی پاک‌طینت، معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان صبح امروز در همایش آموزشی تغییر نحوه تأمین انرژی مشترکان بیش از یک مگاوات بیان کرد: تأمین برق از بورس انرژی توسط صنایع موجب معامله یک سوم از برق مصرفی کشور از این طریق خواهد شد.

وی گفت: مشترکان بالای یک مگاوات می‌توانند برق را به‌صورت سلف با نرخی کمتر از نرخ تکلیفی بر اساس سهمیه تعیین‌شده برای خود به‌صورت مستقیم از نیروگاه خرید کنند.

به گزارش فارس؛ همچنین معاون مالی و پشتیبانی و سرپرست انبارگردانی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: شمارش موجودی اقلام به‌منظور ایجاد اطمینان از وجود کمی و کیفی کنترل کالاها، به‌عنوان اصلی‌ترین هدف این برنامه بود.

حمید نظری افزود: با توجه به قرارگیری دوره مالی شرکت در پایان شهریورماه، همه‌ساله عملیات انبارگردانی با محوریت انبار مرکزی استان و سایر انبارها مدیریت توزیع برق شهرستان‌ها به انجام می‌رسد.

وی اظهار کرد: عملیات انبارگردانی که با حضور و استعداد پنج تیم و 44 نفر از نمایندگان فنی، مالی، مسؤولان انبار فناوری اطلاعات، حراست به انجام رسید، در راستای رعایت قوانین و مقررات مربوطه و اهداف موجودی انبارها و کنترل‌های داخلی، مراقبت از سرمایه‌های شرکت، نظارت بر صحت فرآیند انبار و جداسازی اقلام است.

نظری تصریح کرد: هماهنگی انبارهای مرکزی، سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، آرادان و گرمسار با مهدی صائمی و هماهنگ‌کننده موجودی‌برداری در سیستم مالی در انبارهای یادشده با اکرم خوشخو و هماهنگی انبارهای دامغان، شاهرود و بسطام و میامی با میثم خطیری و هماهنگ‌کننده موجودی برداری در سیستم مالی با مهدی خیرآبادی، نظارت مالی فرایند توسط محسن غریب سرپرست امور مالی و سرپرستی انبارگردانی با حمید نظری عملیاتی شده است.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول