اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

راه اندازی واحدهای راکد و نیمه‌فعال نساجی اولویت وزارت صمت است

مدیرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صمت با بیان اینکه احیای واحدهای راکد در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید می‌تواند راهگشا باشد، گفت: این وزارتخانه آمادگی دارد که واحدهای نساجی راکد و نیمه‌راکد را احیا کند.

راه اندازی واحدهای راکد و نیمه‌فعال نساجی اولویت وزارت صمت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن گرجی صبح امروز در دیدار با کارکنان حوزه تخصصی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه احیای واحدهای راکد در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید می‌تواند راهگشا باشد، گفت: این وزارتخانه آمادگی دارد که واحدهای نساجی راکد و نیمه‌راکد را احیا کند.

مدیرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صمت ادامه داد: مشکل بیکاری در کشور با تولید پوشاک قابل حل است و هم‌اکنون تعدادی از اهالی روستاهای کشور به حوزه تولید پوشاک ورود پیدا کرده‌اند و در چهارمحال و بختیاری نیز این پتانسیل وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه شاهد ناترازی در بافت پارچه و رنگ‌آمیزی نخ در زنجیره نساجی در کشور هستیم، افزود: زیرساخت‌های لازم برای تبدیل تمام نخ تولیدی در کشور به پارچه را نداریم و باید این زیرساخت‌ها تقویت شود.

گرجی با بیان اینکه برای رنگ‌آمیزی پارچه و نخ نیازمند آب هستیم، اضافه کرد: در استان‌هایی که با مشکل تامین آب مواجه نیستند، می‌توانیم سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری به این بخش سوق دهیم.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول