اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

۲۱۶هزار تردد طی ۴۸ ساعت در جاده‌های شمال

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته مجموع تردد ورودی به استان در محورهای مواصلاتی بیش از ۲۱۶هزار تردد بوده است.

۲۱۶هزار تردد طی ۴۸ ساعت در جاده‌های شمال

محسن هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته مجموع تردد ورودی به استان در محورهای مواصلاتی بیش از ۲۱۶هزار تردد بوده است.

وی افزود: مجموع تردد خروجی در محورهای مواصلاتی استان بیش از ۱۵۹هزار تردد بود که این میزان بیانگر انباشت بیش از ۵۷هزار وسیله نقلیه به‌عنوان مهمان در استان مازندران است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: بادرنظر گرفتن ضریب ۳.۵ نفر سرنشین در هر خودرو این اعداد بیانگر میزبانی استان مازندران از بیش از ۲۰۰هزار مسافر تا این لحظه است.

هاشمی با بیان اینکه ترافیک در اکثر محورهای استان عادی در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه پرحجم است، گفت: باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی امکان بارش باران شدید در محورهای کوهستانی و کناره طی ساعت آینده وجود دارد که رانندگان سعی کنند رعایت سرعت مطمئنه را داشته باشند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول