اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

برگزاری رایزنی‌های سیاسی تاجیکستان و عربستان در «دوشنبه»

دور جدید رایزنی‌های سیاسی نهادهای دیپلماتیک تاجیکستان و عربستان سعودی به ریاست معاونان وزارتخانه‌های امور خارجه دو کشور در شهر دوشنبه برگزار شد.

برگزاری رایزنی‌های سیاسی تاجیکستان و عربستان در «دوشنبه»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، دور جدید رایزنی‌های سیاسی وزارتخانه‌های امور خارجه تاجیکستان و عربستان سعودی در شهر دوشنبه برگزار شد.

ریاست هیات تاجیکستان در این مذاکرات را «فرهاد سلیم» معاون وزیر امور خارجه این کشور و طرف مقابل را «ولید بن عبدالکریم الخریجی»، معاون اول وزارت امور خارجه عربستان سعودی بر عهده داشتند.

طی این مذاکرات دو طرف در مورد وضعیت کنونی و چشم‌انداز روابط دو کشور در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری، گردشگری، حقوقی، فرهنگی، علمی و آموزشی، بهداشتی و همچنین همکاری در چارچوب سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بحث و تبادل نظر کردند.

در دیدار جداگانه معاون اول وزارت امور خارجه عربستان با «سراج‌الدین مهرالدین»، وزیر امور خارجه تاجیکستان روابط دوجانبه میان دوشنبه و ریاض در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، بشردوستانه و سایر زمینه‌های مورد علاقه دو طرف بررسی و در خصوص استفاده از فرصت‌های گسترده برای توسعه همکاری‌های متقابل سودمند، تبادل نظر صورت گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول