اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تلاوت آیه های نور و حدت در مرزی ترین نقطه خراسان‌جنوبی + تصویر

شب گذشته محفل تلاوت قرآن به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت در روستای اهل سنت حسن آباد شهرستان مرزی زیرکوه برگزار شد.

تلاوت آیه های نور و حدت در مرزی ترین نقطه خراسان‌جنوبی + تصویر

خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ آیه آیه وحدت تلاوت شد تا سوره سوره ، حزب حزب و جزء جزء همدلی، همراهی، یکی بودن، تمسک جستن به یک کتاب، دین و آیین را در بین اهل سنت و تشیع مرزی ترین نقاط خراسان‌جنوبی شاهد باشیم.

اینجا همه پا بر مرز همدلی، مودت، برداری، اخوت، همکاری، تعاون و... گذاشتند تا مرزهای وحدت در این نقطه مزری اهل سنت خراسان جنوبی برای همیشه ها ثابت و پابرجا بماند.

قاریان متمتاز بین المللی و استانی هم با همراهی مسوولان استانی و محلی به خیل عظیم این جمع پیوستند تا محفل تلاوت  قرآن روستای اهل سنت حسن آباد شهرستان مرزی زیرکوه نورانی تر و پر بارتر باشد و این برداران و خواهران اهل سنت دوره افتاده ترین نقطه مرزی خراسان جنوبی هم با همه وجود خویش باور کنند که اگر در دوره افتاده ترین نقطه هم باشند باز هم دیده می شوند مسوولان و متولیان امر آن ها را فراموش نمی کنند.

اینجا هم اهل سنت آیه آیه نور را تلاوت کردند هم اهل تشیع تا برای همیشه آن هایی که می خواهند تفرفه بی افکند میان این دو فرقه مسلمان بداند که آن‌ها متمسک اند به یک کتاب، پیامبر، دین، قبله و هیچ گاه هم نمی شود به این ریسمان محکم الهی که با یک دیگر به آن چنگ انداخته اند را پاره کنند.

آن چه بیش از همه در این محفل نورانی نمود و ظهور داشت حضور کودکان و نوجوانانی بود که هر با گوش جان خویش به تلاوت قرآن گوش فرا می دادند و تا نور این کلام الهی با گوشت و خونشان آمیخته شود.

شب گذشته محفل تلاوت قرآن به مناسبت هفته وحدت و شب ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد بن مصطفی (ص) و رئیس مذهب تشییع حضرت امام جعفر صادق (ع) در روستای مرزی اهل سنت حسن آباد زیرکوه برگزار شد.

این محفل قرآنی کم از دورهمی نورانی ماه مبارک رمضان و تلاوت جزء خوانی قرآن در نزول قرآن نداشت.

این محفل نورانی دو مهمان ویژه از قاریان ممتاز داشت که یکی سید جواد حسینی قاری ممتاز بین المللی و دیگری وحید سازنده قاری ممتاز خراسان جنوبی بود.

همچنین زینت بخش این محفل نورانی گروه تواشیح دعوت الحق قاینات بود.

دیگر این که مراسم تلاوت روح بخش قرآنی کریم توسط این قاریان ممتاز قرآنی و اهالی روستای حسن آباد زیرکوه از شبکه قرآن و معارف اسلامی نیز به صورت مستقیم پخش شد.

 از برترین های مرحله مقدماتی حوزه ای مسابقات قرآن و عترت بسیج بخش عشایر نیز در محفل قرآنی قدردانی شد.

 

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول