اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

راه‌اندازی ۲ بخش تخصصی دندانپزشکی و قلب درمانگاه خیریه الزهرا (س) در ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در آیین راه‌اندازی ۲ بخش تخصصی دندانپزشکی و قلب درمانگاه خیریه الزهرا (س) گفت: بیشتر این خدمات به صورت تخصصی ارائه خواهد شد.

راه‌اندازی ۲ بخش تخصصی دندانپزشکی و قلب درمانگاه خیریه الزهرا (س) در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، ظهر سه شنبه در آیین راه اندازی ۲ بخش تخصصی دندان‌پزشکی و قلب درمانگاه خیریه الزهرا (س) شهر ایلام با اشاره به اینکه، یکی از دغدغه‌های مردم در استان ایلام درمان است، گفت: با توجه به اینکه خدمات در کلینیک الزهرا (س) عمومی است اما بیشتر این خدمات به صورت تخصصی ارائه خواهد شد و این امر سبب کاهش هزینه خانوارهای آسیب‌پذیر شده است.

 وی افزود: معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام همواره در کنار متولیان کلینیک خیریه الزهرا (س) در راستای ارائه خدمات متنوع و مناسب با هزینه پایین به مردم استان ایلام تمام سعی خود را بکار خواهد گرفته است.

عباسی خاطرنشان کرد: جا دارد به نمایندگی از مجموعه مدیریتی استانداری این استان از تلاش ها و زحماتی که دست‌اندرکاران این مجموعه درمانی متحمل می شوند قدردانی کنم. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در این آیین از دکتر کیخاوندی مسئول انجمن بیماران کلیوی استان تجلیل شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول