اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پرواز رشت به جنوب به فرودگاه سردار جنگل بازگشت

به گفته مدیرکل فرودگاه گیلان، پس از چند هفته وقفه پرواز‌های مسیر بندرعباس و کیش از فرودگاه رشت مجدداً به برنامه پروازی این فرودگاه بازگشت.

پرواز رشت به جنوب به فرودگاه سردار جنگل بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،  سیدمحسن میرحسینی مدیرکل فرودگاه گیلان امروز در گفتگو با خبر رادیو گیلان اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، شرکت هواپیمایی سپهران در روز‌های شنبه و چهارشنبه در مسیر رشت به بندرعباس و بالعکس و شرکت هواپیمایی کیش ایر، روز‌های سه شنبه و جمعه بین رشت به کیش پرواز رفت و برگشت خواهند داشت.

وی با اذعان به اینکه برخی شرکت‌های هواپیمایی ، این پرواز‌ها را به دلیل محدودیت‌های عملیاتی حدود سه هفته لغو کرده بودند، افزود: در حال حاضر پرواز‌های مسیر رشت به تهران، مشهد، عسلویه، بندرعباس، اهواز، کیش، شیراز و نجف اشرف از این فرودگاه برقرار است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت درباره افزایش پروازها در فرودگاه رشت گفت: براساس هماهنگی با برخی از شرکت‌های هواپیمایی قرار است پرواز‌های رشت به مشهد مقدس، تهران و نجف اشرف بیشتر شود.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول