اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح مرکز نیکوکاری نماینده ولی فقیه در هرمزگان

مرکز نیکوکاری ایتام و فقرای دفتر امام جمعه با همکاری نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و کمیته امداد در دفتر امام جمعه شهرستان بندرعباس افتتاح شد.

افتتاح مرکز نیکوکاری نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،  مرکز نیکوکاری ایتام و فقرای دفتر امام جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، مدیرکل کمیته امداد استان و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بندرعباس ضمن تبریک هفته وحدت گفت: در آستانه ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع)، مرکز نیکوکاری ایتام و فقرای دفتر امام جمعه تحت نظر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با عملکرد تخصصی در حوزه های مسکن و اشتغال خانواده های ایتام و نیازمندان راه اندازی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه با راه اندازی این مرکز نیکوکاری، فرصت مناسبی برای شناسایی و رفع مشکلات خانواده های ایتام و نیازمندان از قیبل مسکن، اشتغال و درمانی در استان خواهد بود، افزود: از همه مردم نوع دوست، صنایع بزرگ ، سادات و خیرین بزرگوار می خواهم که کمک های خود را هدایت به مراکز نیکوکاری اهدا نمایند تا این مرکز بتواند پشتوانه ای خوب برای خانواده های ایتام و فقرا در استان باشند.

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان نیز در مراسم افتتاح گفت: این مرکز نیکوکاری با همت نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با هدف رفع مشکلات خانواده های ایتام و نیازمندان در استان افتتاح گردید.
باسره افزود: در حال حاضر 200 مرکز نیکوکاری در استان هرمزگان فعال هستند که خدمات حمایتی قابل توجه ای به خانواده های نیازمند در استان هرمزگان ارائه می کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول