اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ارسال 70 اثر به جشنواره شعر روستای تفرش

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفرش از ارسال 70 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره شعر روستا خبر داد.

ارسال 70 اثر به  جشنواره شعر روستای تفرش

مجید بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تفرش اظهار کرد: سومین جشنواره شعر روستا به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در آستانه روز ملی روستا در روستای بازرجان تفرش برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف افزایش توجه به روستاها و ظرفیت‌های مغفول فرهنگی در روستا، احیاء فرهنگ، آداب و رسوم بومی روستا با کمک گرفتن از قالب شعر، آشنایی با ظرفیت‌های معنوی روستا و .. برای دومین بار در روستای بازرجان تفرش برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفرش از ارسال 70 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره شعر روستا خبر داد و بیان کرد:  این جشنواره از سری برنامه‌های کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی  است.

به گفته بختیاری این جشنواره با موضوعات کار و تلاش، تولید ملی و کالای ایرانی در روستا، فرهنگ عامه و آیین‌ها و سنت‌های روستا، ازدواج، خانواده، فرزندان و نشاط در روستا، اعتقادات، آیین‌های مذهبی در روستا، لالایی‌ها و نغمه‌های عاشقانه و کار آوا در روستا، زبان مادری، لهجه‌ها و گویش‌های روستا و موضوع آزاد برگزار می‌شود.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول