اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

استقبال خوب مردم از اجرای طرح شهریاران در سیستان وبلوچستان

دستیار ویژه استاندار سیستان وبلوچستان در امر مردمی سازی دولت از استقبال خوب مردم و گروه های جهادی و مردمی در خصوص اجرای طرح شهریاران در استان خبر داد.

استقبال خوب مردم از اجرای طرح

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رضا جعفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ملی شهریاران بستری برای حمایت از ایده ها، طرح های اجرا شده و قابل اجرا با محوریت مردم است که ویژه اساتید و نخبگان دانشگاهی، حلقه های میانی، گروه های مردمی و جهادی و سازمان های مردم نهاد در سیستان وبلوچستان آغاز شده است.

وی افزود: ثبت نام در این طرح از ابتدای مهرماه آغاز شده که خوشبختانه در همین مدت کوتاه مورد استقبال خوب جامعه هدف قرار گرفته و طبیعتاً تا مدت زمان قانونی تعیین شده بر کمیت و کیفیت طرح های نیز افزوده خواهد شد.

به گفته جعفری؛ این طرح در 7 محور در استان اجرایی می شود که تا امروز حوزه های اقتصادی، عمرانی و کشاورزی و محیط زیست به ترتیب 32، 20 و 13 درصد بیشترین آمار کلی را به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: علاقه مندان تا 20مهرماه مهلت دارند تا علاوه بره سه حوزه ذکر شده، در بخش های ادیان مذاهب، فرهنگی اجتماعی و هنر و رسانه، بهداشت و سلامت و علمی پژوهشی نیز ثبت نام کرده و از مزایای طرح شهریاران بهره مند شوند.

دستیار ویژه استاندار استان تاکید کرد: نخبگان و اساتید دانشگاهی و گروه های مردمی می توانند با ارسال عدد یک به شماره تلفن 09965223406 ضمن کسب اطلاعات بیشتر، نسبت به ثبت نام در طرح شهریاران اقدام کنند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول