اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

هنوز خبری از فرد مفقود شده در دره دربادام قوچان وجود ندارد

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: روز پنجم مهرماه فردی در دره دربادام بخش مرزی باجگیران مفقود شد که با وجود اعزام تیم‌های جست‌وجوی مختلف شهرستانی و استانی تاکنون خبری از پیدا شدن وی نرسیده است.

هنوز خبری از فرد مفقود شده در دره دربادام قوچان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، محمد رضایی رکن آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنجم مهرماه خبری بر مفقودی فردی در دره دربادام منطقه مرزی باجگیران واصل شد که اولین گروه جست‌وجو و نجات کوهستان این شهرستان روز پنجشنبه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این عملیات به صورت ۲۴ ساعته ادامه دارد اما خبری از فرد مفقود شده وجود ندارد، گفت: صبح امروز تیم سگ‌های تجسس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به منطقه اعزام شدند تا با همراهی تیم جست‌وجو و کوهستان، ادامه عملیات را در این منطقه ادامه دهند.

رضایی با یادآوری اینکه ۱۵ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در این عملیات حضور دارند، بیان کرد: عوامل نیروی انتظامی به همراه تیم‌های مردمی هم در این جست‌وجو حضور دارند تا بتوانند امروز این مرد مفقود شده را پیدا کنند.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول