اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حضور ۴ کشور در جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به میزبانی زنجان برای برگزاری جشنواره بین‌المللی پانتومیم گفت: در این جشنواره حضور ۴ کشور از جمله ژاپن، ایتالیا، تونس و پاکستان قطعی شده است.

حضور ۴ کشور در جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابراهیم قاسمی، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ظهر امروز در نشست خبری دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم با اشاره به میزبانی زنجان در برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره نخستین جشنواره‌ای است که در حوزه فرهنگ و هنر به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته این جشنواره در سطح ملی برگزار شد، ادامه داد: به دلیل ارزیابی خوب کارشناسان پیشنهاد شد سطح جشنواره از ملی به بین‌المللی ارتقا یابد.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده در راستای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در زنجان افزود: با راهبری‌هایی که استاندار زنجان داشتند امیدواریم به نحو احسن برگزاری جشنواره پانتومیم در زنجان رقم بخورد.

قاسمی با اشاره به حضور چند کشور در دومین جشنواره پانتومیم بین‌المللی گفت: در این جشنواره حضور ۴ کشور از جمله ژاپن، ایتالیا، تونس و پاکستان قطعی شده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان این مطلب که از آنجایی که زنجان به عنوان میزبان دومین جشنواره پانتومیم آن هم در سطح بین‌المللی است می‌توان از این ظرفیت برای  تبلیغ فرهنگ و آداب و رسوم زنجان استفاده کرد، بیان داشت: حضور ۴ کشور در زنجان بهترین تبلیغ برای استان است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه برگزار خواهد شد و ضمن اینکه اختتامیه آن هم در ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود، افزود: در نیمه دوم سال برنامه‌های متعددی داریم که تلاش مضاعفی در این راستا می‌شود.
پایان پیام/۷۳۰۲۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول