اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کردستان از امنیت پایدار و مردمی برخوردار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: احساس امنیت در سایه امنیت واقعی ایجاد می‌شود که با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌ امنیتی و اطلاعاتی شاهد امنیت پایدار و مردمی در استان هستیم.

کردستان از امنیت پایدار و مردمی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی پیش‌ از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته فراجا در سنندج اظهار کرد: حضور همیشگی و شبانه‌روزی مجموعه نیروی انتظامی در کردستان و تلاش‌های آنان در راستای تامین امنیت قابل تقدیر است.

وی افزود: نحوه خدمات‌دهی پلیس به واسطه ارتباطی که با اقشار مردم دارد از اهمیت زیادی برخوردار بوده و نقش فراجا در تامین امنیت قابل توجه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: پلیس فراتر از چارچوب ماموریت‌ها با سایر نیازهای جامعه نیز توجه می‌کنند که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به اهمیت احساس امنیت در جامعه گریزی زد و گفت: احساس امنیت در سایه امنیت واقعی ایجاد می‌شود که با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌ امنیتی و اطلاعاتی شاهد امنیت پایدار و مردمی در استان هستیم.

به گفته وی، در حوزه ایجاد امنیت و احساس امنیت تلاش‌های زیادی صورت می‌گیرد و امروز پلیس در حوزه‌های تخصصی به سطح قابل توجهی از توانمند و اقتدار دست پیدا کرده است.

پلیس ایران مقتدر و در عین حال مهربان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: پلیس در ایران اسلامی در عین اقتدار، رئوف و مهربان است و این در جریان اغتشاشات سال گذشته کاملا مشهود و عیان بود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته علی‌رغم اهانت و خشونت برخی افراد اجیر شده شاهد بودند که نیروهای پلیس با عطوفت و مهربانی برخورد کردند و با حداقل خسارت، اوضاع را مدیریت نمودند، گفت: نیروهای پلیس با وجود سختی کار و علی‌رغم همه مشکلات معیشتی در همه برنامه‌ها و ماموریت‌ها حضور دارند.

به گفته وی، ارتقای رفاهی نیروهای انتظامی و حفظ کرامت آنان امری  ضروری بوده و باید از امکانات موجود ادارات، چندین سانس سینما و تجهیزات ورزشی در اختیار این عزیزان قرار گیرد.

معاون استاندار کردستان خواستار راه‌اندازی پویش «پلیس قوی مهربان» شد و افزود: در طول هفته فراجا باید با نوآوری و دوری از برنامه‌ها و کارهای کلیشه‌ای اقدامات برجسته‌ای انجام گیرد.

وی حضور اقشار مردم به منظور قدرشناسی از پلیس در مجموعه انتظامی در سطح استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مجموعه انتظامی نیز در طول این هفته ارائه خدماتی همچون ترخیص خودروها از پارکینگ و ارائه عملکرد به مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه با تقدیر از مشارکت بسیار خوب مردم در برگزاری برنامه‌های هفته وحدت و جشن‌ و مولودی‌خوانی پیامبر مکرم اسلام در سطح استان گفت: خوشبختانه به واسطه تلاش‌ها و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی امنیت پایدار در سطح استان برقرار و هیچ‌گونه ناامنی احساس نمی‌شود.

به گفته وی، کردستانی‌ها هر ساله اهتمام ویژه به برنامه‌های ماه مولود داشته و امسال نیز در برگزاری ویژه برنامه‌های این ایام سنگ تمام گذاشتند.

رمضانی در ادامه به میزبانی مردم کردستان از زائرین اربعین گفت: اربعین امسال علاوه بر برکات معنوی رشد قابل توجهی را در آمار گردشگران داشت.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول