اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«نَقل و نُقل» با حضور یوسفعلی میرشکاک و رسول نجفیان روی آنتن می‌رود

برنامه «نَقل و نُقل» به میزبانی حامد عسکری به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، دهم و یازدهم مهر روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

«نَقل و نُقل» با حضور یوسفعلی میرشکاک و رسول نجفیان روی آنتن می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه «نَقل و نُقل» به میزبانی حامد عسکری یک دورهمی صمیمانه بین مجری برنامه و اهالی هنر است که در دو قسمت میزبان هنرمندان عرصه هنری و فرهنگی در رشته‌های مختلف است.

حامد عسکری در نخستین قسمت این دورهمی، میزبان استاد یوسفعلی میرشکاک (شاعر)، حجت‌الاسلام مهدی طباخیان (کارشناس مذهبی) و مهدی قزلی (نویسنده) است.

میرشکاک بخشی از سروده‌های مرتبط خود به مناسبت هفدهم ربیع‌الاول را قرائت می‌کند. حجت‌الاسلام طباخیان درباره سیره عملی و اخلاقی پیامبر مطالبی را عنوان می‌کند و مهدی قزلی درباره سفر حج خود و نوشته‌هایش بر مبنای این مناسبت تقویمی مطالب جذابی عنوان می‌کند.

دومین قسمت این برنامه در سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)‌ میزبان استاد عبدالحمید قدیریان (نقاش)، رسول نجفیان (بازیگر) و ناصر فیض (شاعر) است.

استاد قدیریان از آثاری که با مضمون این مناسبت خلق کرده‌اند صحبت می‌کند. رسول نجفیان درباره نجواها و دلنوشته‌هایی که در زمان گذشته همزمان با این مناسبت بین مردم روایت می‌شد، به نقل مطالب جدیدی می‌پردازد و استاد فیض نیز در این دورهمی به بخشی از اشعارشان اشاره می‌کنند.

بخشی از برنامه «نَقل و نُقل» به خاطره‌گویی اختصاص دارد که حامد عسکری به همراه مهمانان برنامه به بیان خاطرات خود در این ایام خواهند پرداخت.

برنامه «نَقل و نُقل» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی محمدحسام مدنی، سردبیری و کارگردانی علیرضا کاردان امین و اجرای حامد عسکری است که دوشنبه دهم و سه‌شنبه یازدهم مهر ساعت ۲۲ مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول