اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پویش گردآوری و مرمت اسناد و وصایای شهدای همدان برگزار می‌شود

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور گفت: همزمان با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت و دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان، پویش گردآوری و مرمت اسناد و وصایای شهدای استان همدان برگزار می‌شود.

پویش گردآوری و مرمت اسناد و وصایای شهدای همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان میثاق گودرزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش گردآوری و مرمت اسناد و وصایای شهدای همدان به عنوان یکی از برنامه‌های جانبی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و کنگره شهدای استان همدان است.

وی ادامه داد: این پویش با هدف شناسایی و گردآوری آثار و اسناد به جای مانده از شهدا و ایثارگران استان همدان برگزار خواهد شد.

مدیر اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور عنوان کرد: امیدواریم با همکاری رزمندگان و همرزمان شهدا، تعداد قابل توجهی از اسناد، وصایا، دست نوشته‌ها، تصاویر و خاطرات مکتوب شهدا گردآوری شود.

وی تصریح کرد: این اسناد به طور ویژه مورد بازبینی و مرمت قرار خواهند گرفت تا به عنوان اسنادی ماندگار از دلاورمردی مردم ایران به خصوص در منطقه غرب کشور و استان شهیدپرور همدان نگهداری شوند.

گودرزی خاطرنشان کرد: اسناد و وصایای به دست آمده، در آرشیو ملی ایران ثبت خواهند شد و از طریق درگاه اینترنتی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در دسترس محققان و پژوهشگران قرار خواهند گرفت.

وی ضمن درخواست از مردم استان همدان به ویژه خانواده معظم و معزز شهدا و رزمندگان برای پیوستن به این پویش افزود: علاقمندانی که آثاری از شهدا در دست دارند می‌توانند به ساختمان این مدیریت اسناد یا در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب، اسناد مدنظر را به غرفه مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور تحویل دهند تا اقدامات فنی و تخصصی در مورد اسناد انجام شود.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول