اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ثبت 482 هزار تماس فوریتی با پلیس زنجان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اهمیت پل ارتباطی سامانه 110 گفت: این سامانه در 6 ماهه نخست سال‌جاری پاسخگوی 482 هزار تماس مردمی بوده است.

ثبت 482 هزار تماس فوریتی با پلیس زنجان

عباس حسنی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: از آنجا که در بروز حوادث یا جرایم در مواقع حساس و ضروری راحت‌ترین راه دسترسی شهروندان به پلیس، شماره تلفن 110 است، سامانه 110 استان به صورت شبانه‌روزی در اختیار شهروندان قرار گرفته و مردم استان زنجان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با این سامانه ارتباط برقرار کنند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به این که فلسفه راه‌اندازی سامانه پلیسی 110، تحقق شعار پلیس پاسخگو، است، تصریح کرد: از دستاوردهای مهم این سیستم می‌توان به ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه‌ای و نظام‌مند است.
وی با بیان اینکه سامانه 110 پل ارتباطی شهروندان با پلیس است، از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت‌ها، نزاع و درگیری‌های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.
حسنی با اشاره به فراوانی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گفت: در 6 ماهه نخست سال 1402، 482 هزار و 787 مورد با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 برقرار شده است که نشان اعتماد دوسویه مردم با پلیس است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان، با تاکید بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم، خاطر نشان کرد: ضمن اینکه حضور به موقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه شده، مردم نیز پلیس را ملجا و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلاتشان می‌دانند که آمادگی پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های به حق شهروندان در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی را دارد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول