اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نخستین همایش تجلیل از موسسات خیریه مازندران ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود

معاون استاندار از برگزاری نخستین همایش تجلیل از موسسات خیریه مازندران در بیستم مهرماه جاری خبر داد و گفت: در این همایش به عنوان سمبلیک از ۱۰ موسسه خیریه فعال در حوزه سلامت، کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، هلال احمر و اوقاف استان تجلیل خواهد شد.

نخستین همایش تجلیل از موسسات خیریه مازندران ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی صبح  امروز در جمع مسؤولان دستگاه‌های متولی موسسات خیریه مازندران اظهار کرد: در منظومه فکری انقلاب اسلامی موسسات خیریه با نگاه متشرعانه و اخلاقی جایگاه ویژه‌ای دارند.

وی با اشاره به تلاش رسانه‌های معاند برای محو ارزش‌های بنیادی کارهای خیرخواهانه در کشور گفت: معاندان با انگیزه‌های سیاسی در صدد تخریب عملکرد درخشان دستگاه‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی،بهزیستی و اوقاف هستند و دین‌گریزی هدف اصلی آنها در این رویکرد است.

معاون استاندار از برگزاری نخستین همایش تجلیل از موسسات خیریه مازندران در بیستم مهرماه جاری خبر داد و افزود: در این همایش به عنوان سمبلیک از ۱۰ موسسه خیریه فعال در حوزه سلامت، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر و اوقاف تجلیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: تشویق خیریه‌های فعال در امر تقویت نهاد خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد در دستور کار است.

سلگی با تاکید بر ساماندهی موسسات خیریه مازندران افزود: ساماندهی این خیریه ها با هدف تقویت و حمایت هه جانبه رویکرد محوری استانداری مازندران است.

وی گفت: موسسات خیریه باید در راستای سیاست‌های دولت کاهش مشکلات اجتماعی را هدف بگیرند.

معاون سیاسی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: راهبرد مشارکت فعال مردم در حوزه های اجتماعی سیاست دولت سیزدهم است.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول