اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

آموزش و پرورش دوباره سخنگودار شد

وزیر آموزش و پرورش، «علی فرهادی» که هم‌ اکنون معاون برنامه ریزی و توسعه منابع این وزارتخانه است را به عنوان «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش» منصوب کرد.

آموزش و پرورش دوباره سخنگودار شد

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، «علی فرهادی» که هم‌ اکنون معاون برنامه ریزی و توسعه منابع این وزارتخانه است به عنوان «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش» منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب همچنین پیگیری سیاست‌های رئیس جمهور با رعایت اصول عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم داری، پاک دستی و فسادستیزی و قانون مداری دولت مردمی در جهت تحقق سند تحول بنیادین و توجه ویژه به مواردی شامل ایجاد ارتباط مستمر با اصحاب رسانه در جهت روایتگری صادقانه از برنامه‌ها و اقدامات وزارت آموزش و پرورش دولت مردمی، برگزاری منظم نشست‌های خبری و پاسخگویی شفاف و دقیق به رسانه‌ها، پاسخگویی به ابهامات، رفع شبهات و تنویر افکار عمومی، بیان دستاوردها، اقدامات و تحولات وزارت آموزش و پرورش دولت مردمی، حضور منظم و مؤثر در رسانه‌ها به‌ویژه صداوسیما و خبرگزاری‌ها، موفق و مؤید باشید.

لازم است تمام معاونت‌ها، مراکز و ادارات کل تابع در خصوص مأموریت‌های ذکر شده به ویژه ارائه دقیق و سریع اطلاعات و آمار واحدهای وزارت آموزش و پرورش هماهنگی لازم را با شما داشته باشند.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام وظایف و مأموریت‌های محول، خدمت بی‌منت به مردم شریف و رعایت قانون و مقررات برای تحقق عدالت آموزشی و تربیتی از خداوند منان مسألت دارم».

پیش از علی فرهادی، صادق ستاری‌فرد که در ابتدا معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بود و بعد معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع این وزارتخانه شد، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول