اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۱۰۰ درصد سهام عرضه شده بیواتانول کرمانشاه فروش رفت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، از فروش ۱۰۰ درصدی سهام عرضه شده پروژه بیواتانول(شرکت گسترش سوخت سبز) استان کرمانشاه در بورس خبر داد.

۱۰۰ درصد سهام عرضه شده بیواتانول کرمانشاه فروش رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دکتر عبدالوحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با استقبال خوب مردم از خرید حق تقدم سهام شرکت گسترش سوخت سبز استان کرمانشاه، ۱۰۰ درصد سهام پروژه عرضه شده بیواتانول معادل ۲ هزار میلیارد تومان در بورس به فروش رفت.

وی افزود: عرضه سهام شرکت سوخت سبز استان در بورس از روز گذشته آغاز شد و فروش ۶۰ درصدی سهام بیواتانول را در همان ساعت اولیه شاهد بودیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به آثار مثبت تامین مالی و سرمایه برای تکمیل و بهره‌برداری صنایع و شرکت‌های استان، تصریح کرد: امروز با استقبال خوب مردم، سهام شرکت سوخت سبز یا بیواتانول در بورس به فروش رفت و این خبر خوبی برای مردم و سرمایه‌داران استان است و موجب رشد تولید و اشتغال استان است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول