اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

افتخارآفرینی دانشجویان قم در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم از افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در رقابت علمی با دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و کسب پنج مدال و یک دیپلم افتخار خبرداد.

افتخارآفرینی دانشجویان قم در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی

محمود پرهام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری اختتامیه المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی با حضور وزیر و جمعی از معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هشتم مهرماه، اظهار کرد: 6 نفر از دانشجویان اعزامی از قم موفق به کسب مدال و دیپلم افتخار شدند.

وی اضافه کرد: 5 مدال نقره و برنز و یک دیپلم افتخار حاصل تلاش علمی یک‌ساله دانشجویان در این ماراتون علمی بود که موجب شد دانشگاه علوم پزشکی قم در میان دانشگاه‌های کلان منطقه با کسب بیشترین مدال رتبه اول را از آن خود کند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: کسب مدال تیمی حیطه کارآفرینی توسط دانشجویان علوم پزشکی قم از نکات قابل‌توجه این رویداد بود که برای نخستین بار در دانشگاه رقم خورد.

وی افزود: مهدی مصری ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور در این مراسم حمایت خویش از دانشجویان المپیاد را ابراز و کسب این مهم را به دانشجویان و جامعه دانشگاهی علوم پزشکی قم تبریک گفت.

پرهام عنوان کرد: نرگس کلهر دانشجوی پزشکی در حیطه استدال بالینی مدال برنز و سارا افشاری در این حیطه دیپلم افتخار را کسب کردند و زهرا رضایی دانشجوی پرستاری و آرین غم‌خوار رودپشتی دانشجوی هوشبری در حیطه کارآفرینی این المپیاد علمی به مدال نقره رسیدند.

وی مطرح کرد: سید محمدمهدی مهاجران دانشجوی پزشکی و محمد جعفر معزی دانشجوی دندانپزشکی نیز در حیطه آموزش پزشکی مدال برنز را کسب کردند.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول