اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تحصیل بیش از ۸ هزار دانشجو در دانشگاه ایلام

معاون آموزشی دانشگاه ایلام گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد ۸ هزار دانشجو در دانشگاه ایلام سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.

تحصیل بیش از ۸ هزار دانشجو در دانشگاه ایلام

کریم کوخایی زاده معاون آموزشی دانشگاه ایلام، صبح یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد ۸ هزار دانشجو در دانشگاه ایلام سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: دانشجویان جدیدالورود در هفته سوم مهر ماه سال جاری پس از اعلام نتایج سازمان سنجش به دانشگاه وارد شده و تحصیل خود را شروع خواهند کرد.

 معاون آموزشی دانشگاه ایلام ادامه داد: همچنین تمام کلاس‌های این دانشگاه در همه رشته‌ها و دانشکده‌ها از اول مهر ماه آغاز شده اند. 

کوخایی زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر بالغ بر ۸ هزار نفر دانشجو در دانشگاه ایلام در تعداد ۱۳۰ گرایش در مقاطع کارشناسی، کاردانی ارشد و دکتری به تحصیل مشغول  هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، دانشگاه ایلام یکی از معتبرترین دانشگاه های دولتی زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شهر ایلام است.
 
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول