اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مدیر نمایندگی سایپا به پرداخت بدهی 40 میلیارد تومانی مشتریان محکوم شد

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: در حال حاضر مسوول متخلف نمایندگی خودروسازی سایپا در رفسنجان از سوی دادگاه به استرداد وجوه به مبلغ بیش از 40 میلیارد تومان در حق مشتریان محکوم شده است و در زندان بسر می‌برد و از ارفاقات قانونی برخوردار نخواهد شد.

مدیر نمایندگی سایپا به پرداخت بدهی 40 میلیارد تومانی مشتریان محکوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین رمضانی‌زاده اظهار داشت:در حال حاضر مسوول متخلف  نمایندگی خودروسازی سایپا در رفسنجان از سوی دادگاه به استرداد وجوه به مبلغ بیش از 40 میلیارد تومان در حق مشتریان محکوم شده است و در زندان بسر می‌برد و از ارفاقات قانونی برخوردار نخواهد شد.

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: این پرونده قریب به 500 نفر شاکی دارد و متاسفانه کوتاهی شرکت خودرو سازی سایپا در نظارت بر نمایندگی‌های سطح شهرستان خود موجب بروز تخلفات گسترده در این نمایندگی شده است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی پیگیر پرونده مربوطه و احقاق حقوق از دست رفته مردم است.

رمضانی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان رفسنجان در چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان بزودی احداث شود.

این مقام قضایی به کارآفرینی صنایع مس سرچشمه در سطح شهرستان رفسنجان و استان کرمان اشاره کرد و افزود: نقش صنایع مس رفسنجان در فراهم کردن زمینه اشتغال و تولید چشمگیر است و دادگستری شهرستان رفسنجان و مرکز استان حمایت‌های قضایی و حقوقی خود را از صنایع تولیدی و اشتغال آفرین ادامه خواهد داد.

رمضانی، ضمن اشاره به حمایت‌های قضایی و فعالیت‌های موثر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، از تشکیل کمیته پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ذیل کمیته مسوولیت‌های اجتماعی شهرستان رفسنجان خبر داد.

این مقام قضایی گفت: وجود تعداد زیادی کارگاه‌های ضایعاتی بدون پروانه کسب، معتادان متجاهر، مشکلات روشنایی معابر از جمله عواملی است که زمینه وقوع جرم سرقت و سایر جرم‌های مرتبط را در این شهرستان فراهم کرده است.

رئیس دادگستری رفسنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر فرودگاه رفسنجان غیر فعال است، بیان کرد: با توجه به اینکه رفسنجان ظرفیت های زیادی در بخش کشاورزی صنعتی و معدنی دارد بر ضرورت راه‌اندازی مجدد فرودگاه در این شهرستان تاکید داریم‌.

وی از راه‌اندازی کمپ ماده 16 در آینده نزدیک در رفسنجان خبر داد و گفت: در رابطه با زندان شهرستان نیز با مشکلاتی مواجه هستیم که ضرورت دارد در این رابطه و در خصوص احداث زندان جدید در خارج از شهر نیز تدابیری اتخاذ شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول