اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شهدا مصداق بارز یاران ملت و انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در استان‌ مازندران‌گفت: شهدا مصداق بارز یاران ملت و انقلاب هستند و هیچ گاه سواستفاده نمی کردند و بودند بسیاری که حقوق نمی گرفتند و احتیاط در بین المال داشتند و این موارد باید در دستور کار ما باشد.

شهدا مصداق بارز یاران ملت و انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا،  آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در سی و ششمین یادواره ۳۳ شهید نیروگاه نکا و بزرگداشت یک شهید خوشنام آرمیده در نیروگاه نکا اظهار کرد: شهدای  برترین و بهترین بندگان خدا هستند که از جان شیرین و همه هستی خود و از همه نعمت ها گذاشتند تا خدمت کنند و اسلام و انقلاب زنده و پایدار بماند.

وی افزود: امروز استقلال و عزت ما به پشتوانه شهدایی است که خون و جان دادند و  برخی مسوولان در خدمت رسانی به مردم تعلل دارند و جیب و رزومه خودشان را پر می کنند و با بیت المال خوب برخورد نمی کنند و با بیت المال اشرافی زندگی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران یادآور شد: مسوولان ما باید دغدغه خدمت داشته باشند، یاران جانی باید باشند، اما برخی یاران زبانی هستند و بعضی ها  هم یاران نانی هستند.

وی با بیان اینکه شهدا مصداق بارز یاران ملت و انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: شهدا هیچ گاه سواستفاده نمی کردند و بودند بسیاری که حقوق نمی گرفتند و احتیاط در بین المال داشتند و این موارد باید در دستور کار ما باشد.

آیت الله محمدی لایینی گفت: شهدا افتخار شهادت را از خاندان نبوت و ولایت به ارث برده‌اند و جانانه در برابر کفر، ظلم و ستم ایستادند و برگزاری یادواره شهدا در واقع حفظ ارزش ها و فضیلت ها در جامعه است تا آرمان های انقلاب و اسلام فراموش نشود.

 نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: با یادواره شهدا، معنویت جامعه و ایمان تقویت می شود تا در مقابل همه مشکلات، ایمن بمانیم و  نگاه شهدا همواره بر ما و جامعه ما جاری و ساری باشد.

وی اظهار کرد: اگردر ما لیاقت وجود داشته باشد و دغدغه شهدا داشته باشیم و دغدغه معنویت دین انقلاب اسلامی باشد، خدا از ما حمایت خواهد کرد.

آیت الله محمدی لایینی گفت: نیروگاه نکا چهل سال به انقلاب خدمت کرده است و در مقابل بمباران صدام جانانه ایستاد و مقاومت و مقابله کرد و خدمات خوبی ارائه داده است و توفیقات خوبی هم کسب کرده که همه این موارد مرهون خون پاک شهداست و باید در ادامه راه شهدا ثابت قدم باشیم.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول