اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کشف کالای قاچاق در همدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از توقیف دو دستگاه خودرو شوتی با مواد خوراکی ولوازم خانگی قاچاق خبر داد.

کشف کالای قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، مجتبی محمدی اظهار کرد: مامورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان همدان به دو دستگاه خودرو شوتی که با حرکات مخاطره‌آمیز و سرعت بالا در حال تردد بود، مشکوک شده و پس از توقف خودروها آنها را مورد بازرسی قرار دادند.

وی گفت: بعد از تخلیه کالاهای موجود مقدار ۴۵۰ کیلوگرم مواد خوراکی غیر مجاز و تعداد ۷۲۰ قلم انواع لوازم خانگی با ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان تصریح کرد: در این خصوص دو نفر دستگیر و پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

وی در خاتمه با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان با پلیس، یادآور شد: از شهروندان می خواهیم چنانچه اطلاعی از چگونگی ورود و نگهداری کالای قاچاق دارند از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گرفته و برخورد قانونی با متخلفان انجام شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول