اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«سپاه» پای کار رفع دغدغه های مردم است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از آمادگی سپاه جهت مشارکت در حل مسائل آب شرب و کشاورزی و همچنین موضوعات درمانی و مسکن مردم خبر داد و گفت: تا حد امکان باید از پیمانکاران دستگاه ها استفاده کنیم تا پروژه ها را انجام دهند اما در مواردی که کارها با مانع روبرو شدند می توان روی توان و تلاش سپاه حساب کرد.

«سپاه» پای کار رفع دغدغه های مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر امروز در جریان بازدید و افتتاح پروژه های بسیج سازندگی سپاه استان قزوین در روستاهای آشتجین، کنشگین، شیرازک اظهار کرد: «بسیج سازندگی» پیمان جوانمردان جمهوری اسلامی ایران است و به میدان آمده تا گره مشکلات مردم را باز کند.

وی با بیان اینکه جوانمردان با اخلاق دولت سیزدهم جمع شده اند تا خدمات بی منت انجام دهند، افزود: ۵ مجتمع آبرسانی، خط لوله انتقال آب و مسکن ولی نعمتان از جمله پروژه هایی می باشد که پس از نظارت و بررسی در گستره استان قزوین در حال انجام می‌باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: همه ظرفیت بسیج سازندگی به صورت شبانه روزی فعال هستند تا با ارائه به موقع خدمات مورد نیاز مردم، گامی در جهت جلب رضایت ولی نعمتان برداشته شود.

سردار رفیعی آتانی از آمادگی سپاه جهت مشارکت در حل مسائل آب شرب و کشاورزی و همچنین موضوعات درمانی و مسکن ولی نعمتان خبر داد و عنوان کرد: تا حد امکان باید از پیمانکاران دستگاه ها استفاده کنیم تا پروژه ها را انجام دهند اما در مواردی که کارها با مانع روبرو شدند می توان روی توان و تلاش سپاه حساب کرد.

این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد: در هفته وحدت و در آستانه سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در تاکستان پروژه های آبرسانی، راه، کشاورزی و ... را در دست اجرا داریم و با بهره برداری از آن ها شاهد تحول مثبتی در عرصه خدمت رسانی به مردم منطقه خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در خواست تامین آب شرب ۹۶ روستا به سپاه رسید که اکنون به ۱۴۶ روستا افزایش یافته است. سپاه صاحب الامر(عج) با تمام توان برای تکمیل پروژه های آبرسانی در میدان حاضر شده و انشاالله در اسرع وقت شاهد تکمیل و بهره برداری از آن ها خواهیم بود.

فرمانده سپاه استان قزوین اذعان کرد: سپاه استان از تعهد خود جهت ساخت ۴۰۰ مسکن که با کمیته امداد توافق شده بود ۸۰ واحد را به مرحله بهره برداری رسانده و مردم شک نکنند همه پروژه هایی که بر عهده سپاه می باشد در موعد مقرر تحویل داده می شود.

سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: ماموریت اصلی سپاه حفاظت از انقلاب است که در بالاترین سطح انجام می شود اما در این بین تاکید می کنیم هرکس فکر حمله و تعرض به کشور و منافع مردم ما را داشته باشد با پاسخ پشیمان کننده ای مواجه خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول