اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نزاع دسته جمعی و قتل یک نفر در قاینات

رئیس دادگاه عمومی بخش نیمبلوک شهرستان قاینات گفت: نزاع در یک مراسم عروسی روستای «دره بار» بخش نیمبلوک این شهرستان بین چند جوان منجر به قتل یک نفر با استفاده از چاقو شد.

نزاع دسته جمعی و قتل یک نفر در قاینات

به گزارش خبرگزاری فارس از قاینات، حجت الاسلام اسماعیل مرادی، رئیس دادگاه عمومی بخش نیمبلوک قاینات امروز به رسانه ها اعلام کرد: نزاع در یک مراسم عروسی روستای«دره باز» بخش نیمبلوک این شهرستان بین چند جوان منجر به قتل یک نفر با استفاده از چاقو شد.

وی گفت:این حادثه ۲۷ شهریور ماه بین جوانان سه روستای «دره باز» و «کلاته سری» از توابع بخش نیمبلوک و روستای «زنگویی» از حوزه قضایی شهرستان سرایان روی داد که ۲ جوان هنگام رقص به خاطر اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شدند.

وی با بیان اینکه تلاش مصلحان برای جدا کردن این افراد از هم بی نتیجه بوده است افزود: در این درگیری که منجر به نزاع دسته جمعی شد، عده زیادی یکدیگر را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

این مقام قضایی گفت: در این بین یک جوان با استفاده از چاقو در میان جمعیت خود را به فردی که جزء مصلحان بود، رسانده و حسب اظهارات مطلعان (گواهی پزشکی قانونی هنوز واصل نشده) چاقو را به شکم فردی زده که مجروح قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرد.

مرادی ادامه داد: تعدادی از افرادی که در این نزاع مشارکت داشتند، دستگیر و برای ادامه مراحل قضایی و قانونی لازم به مرجع قضایی معرفی شدند که پرونده قضایی آنان در مرحله تحقیقات است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول