اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شهرداری الکترونیک آبان ماه امسال در سنندج رونمایی می‌شود

شهردار سنندج گفت: شهرداری الکترونیک آبان ماه امسال در سنندج رونمایی می‌شود.

شهرداری الکترونیک آبان ماه امسال در سنندج رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی ظهر امروز در بازدید مدیرکل دیوان محاسبات کردستان از چندین پروژه عمران شهری در سنندج اظهار کرد: پروژه شهرداری الکترونیک با سرعت خوبی در حال اجرا است و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آبان ماه امسال رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تحقق این مهم نقش بسزایی در ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان و کاهش بروکراسی‌ اداری خواهد داشت، افزود: کاهش ترافیک و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و سرعت بخشی به ارائه خدمات از تاثیرات اجرای این طرح است.

رشیدی در ادامه هم با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات در تمام مناطق و در حوزه‌های مختلف از اولویت‌های اصلی شهرداری سنندج است، گفت: این مهم را براساس تاکیدات مسوولان ارشد استانی در اجرای پروژه‌های بزرگ تا روکش آسفالت، احداث پارک‌های بزرگ مقیاس و غیره در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی در مورد پروژه 36 متری اسلام آباد هم گفت: این پروژه به طول 4 کیلومتر 14 سال پیش شروع و بعد از وقفه‌ای هفت ساله به همت شهرداری و شورای دور ششم و با همراهی مجموعه معاونت عمرانی استانداری فعال شده و در حال حاضر پیمانکار در آن مشغول به کار است.

شهردار سنندج تصریح کرد: تمام تلاش مدیریت شهری سنندج، اجرا و بهره‌برداری هرچه سریع از پروژه بلوار اسلام آباد با توجه به تاثیر بسزایی آن در کاهش ترافیک و ارزش افزوده آن است.

وی افزود: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی این پروژه تا پایان امسال اتمام و به بهره‌برداری خواهد رسید.

رشیدی همچنین اذعان کرد: پروژه پارک تفریحی ورزشی 4 هکتاری اسلام آباد(تقتقان) سنندج شامل پارکینگ، زمین فوتبال، زمین والیبال، مسیردوچرخه سواری، ست‌ بازی کودکان، استراحتگاه خانواده و پیاده‌راه نیز در کمتر از 45 روز آینده به اتمام و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: پارک چهار هکتاری اسلام آباد تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک هسته مرکزی و بار گردشگری و تفریحی  آبیدر خواهد داشت.

شهردار سنندج گفت: تمام تلاش ما اجرای کامل پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تقدیم آن به مردم عزیز و قدرشناس سنندج است.

رشیدی همچنین خاطرنشان کرد: دیدگاه سرمایه‌گذاری، تولید ثروت و ایجاد درآمد پایدار در احداث فضای سبز و پارک‌ها در مدیریت شهری سنندج مورد توجه قرار دارد و توسعه فضای سبز در نواحی منفصل شهری با نگاه تحقق عدالت‌محور کردن خدمات در مدیریت شهری برنامه‌ریزی شده است.

پایان پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول