اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آزادی ١٢٣ نفر از محکومین جرایم غیرعمد استان مرکزی

رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان مرکزی از آزادی ١٢٣نفر از محکومین جرائم غیرعمد درسال جاری به همت ستاد دیه استان و با مشارکت نیکوکاران و خیران خبر داد.

آزادی ١٢٣ نفر از محکومین جرایم غیرعمد استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آزادی ١٢٣ نفر از محکومین جرائم غیرعمد درسال جاری خبر داد و گفت: این زندانیان به همت ستاد دیه استان و با مشارکت نیکوکاران و خیران از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌ها بازگشتند.

وی رقم بدهی این مددجویان را 195 میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: 156 میلیارد و 700 میلیون تومان از این میزان از محل پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی، 20 میلیارد و 750 میلیون تومان از محل اعلام گذشت شکات، 11 میلیارد و 700 میلیون تومان از محل آورده مددجویان و 2 میلیارد و 700 میلیون تومان از محل وام بانکی تامین شده است.

به گفته وی همچنین 3 میلیارد و 350 میلیون تومان از محل پرداخت بلاعوض از سوی ستاد دیه تامین شده است.

موسوی گفت: از این تعداد مددجو ١١٨نفر مرد و ۵مددجو زن بوده است. 

وی با اشاره به کمک 150 میلیون تومانی خیر اراکی به منظور آزادی محکومین جرایم غیرعمد استان گفت: این خیر بخشی از سهم ارث پدری خود به میزان  150 میلیون تومان را به آزادی زندانیان اختصاص داد.

موسوی پیرامون برگزاری پویش آزادی دو نفر از محکومین جرائم غیرعمد مربوط به زندان شهرستان ساوه افزود:با کمک خیرخواهانه خیرین 112 میلیون جمع آوری و دو مادر محکوم به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول