اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تاکید شورای فرهنگ عمومی بروجرد بر برگزاری باشکوه جشن ولادت پیامبر(ص)

جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد با تاکید بر برگزاری باشکوه و مردمی جشن ولادت پیامبر (ص) و تقویت وحدت بین شیعه و سنی در هفته وحدت، برگزار شد.

تاکید شورای فرهنگ عمومی بروجرد بر برگزاری باشکوه جشن ولادت پیامبر(ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد صبح امروز با حضور مدیران و مسوولان شهرستان برگزار شد.

مسلم مرادی کفراج معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد در این جلسه گفت: دشمنان قصد داشتند در هفته وحدت بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند، طراحی دشمنان برای برهم زدن امنیت جامعه ادامه دارد و باید هوشیار باشیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی اظهار داشت: در هفته وحدت آگاه سازی نسل جوان و نوجوان با سیره و روش پیامبر اسلام(ص) ضروری است و بدین منظور از ظرفیت های مدارس و دانشگاه‌ها استفاده شود.

خوبی‌های اسلام را بیشتر بگوییم

امام جمعه بروجرد نیز در این جلسه گفت: جشن ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) در ایام هفته وحدت به گونه‌ای برگزار می‌شود که مردم حضور باشکوه داشته باشند، از سخنران‌های برجسته برای تبیین شخصیت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) بهره‌مند خواهیم شد.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: از فرصت هفته وحدت برای بیان خوبی‌های دین اسلام استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: وحدت بین شیعه و سنی برای اسلام و مسلمانان برکاتی دارد به همین خاطر دشمنان همواره قصد اختلاف را دارند. 

توطئه دشمن برای آسیب زدن به وحدت شیعه و سنی

رئیس دادگستری بروجرد نیز در این جلسه گفت: وحدت بین شیعه و سنی یکی از مسائل مهم است، دشمنان برای ضربه زدن به مسلمانان، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی را پیگیری می‌کنند.

خیرعلی کرمی عالم افزود: در هفته وحدت باید جشن‌ها با شکوه برگزار شود و برگزاری جشن در محیط‌های دانشگاهی و دانش آموزی، نسل جوان و نوجوان را با الزامات وحدت بین شیعه و سنی آشنا می‌کند.

وی اظهار داشت: برای نجات از گمراهی‌ها باید شیوه و روش زندگی پیامبر اسلام(ص) را برای جامعه تبیین کنیم. 

برگزاری جشن ولادت پیامبر(ص) در بروجرد 

رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد نیز در این جلسه گفت: تبیین شخصیت بالای پیامبر(ص) و سیره اخلاقی ایشان نیاز امروز جامعه است، با وجود هجمه های دشمنان باید در این خصوص کار جهادی انجام شود.

حجت الاسلام نصرت اله موسوی افزود: در ایام هفته وحدت امامان جماعت مساجد به تبیین شخصیت و سیره اخلاقی پیامبر(ص) برای مردم می‌پردازند.

وی اظهار داشت: برگزاری جشن و شادی در شب ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) به آشنایی جوانان و نوجوانان با سیره اخلاقی این بزرگواران کمک می‌کند. 

تجلیل از برگزیدگان قرآنی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: در روز ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) از برگزیدگان قرآنی شهرستان با همکاری اداره اوقاف در مرقد مطهر امامزاده جعفر(ع) تجلیل به عمل خواهد آمد.

سرهنگ احمد حسنوند افزود: برگزاری جشن و شادی در ایام ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) به جهاد تبیین کمک خواهد کرد و نسل جوان و نوجوان با اخلاق اسلامی آشنا می شوند.

وی اظهار داشت: برگزاری جشن‌ها در خیابان‌ها نمود بهتری دارد و احساس شادی در این ایام به مردم هدیه می‌شود.

اجرای ۹۵ درصدی مصوبات شورای فرهنگ عمومی در بروجرد 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: ۹۵ درصد مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد اجرایی شدند، شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد رتبه اول استان لرستان را دارد.

حمید آقایی افزود: شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد از نقطه نظرات همه اعضا برای مدیریت فرهنگی شهر استقبال می کنند.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد جشن میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) عصر روز دوشنبه با حضور باشکوه مردم در خیابان تختی برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول