اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

همدان کمبودی در سرویس مدارس ندارد

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان با بیان اینکه کمبودی از لحاظ سرویس مدرسه در شهر همدان نداریم گفت: امسال ۲ هزار سرویس مدرسه در همدان ساماندهی می‌شود.

همدان کمبودی در سرویس مدارس ندارد

محمود حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه کرایه‌های سرویس‌های مدارس بر اساس نرخنامه مصوب شورای اسلامی شهر همدان است اظهار کرد: آموزش و پرورش متولی نظارت بر قراردادهای رانندگان با مدارس و والدین است و باید این موضوع مورد توجه این نهاد باشد.

وی بیان کرد: اداره کل آموزش و پرورش و مدیران مدارس باید با شرکت‌های سرویس‌ مدارس قرارداد منعقد کنند و ابتدا نظارت‌ها از سوی آنها باشد و بعد ما نیز به وظیفه خود عمل کنیم.

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان با بیان اینکه ما بر اساس قوانین با متخلفان برخورد می‌کنیم گفت: از چهارشنبه هفته گذشته که کلاس اولی‌ها به مدرسه رفتند تا امروز گشت مشترک سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و معاونت تاکسیرانی اجرایی شده و با رانندگانی که بیش از نرخ مصوب مبالغی دریافت ‌کردند، برخورد شده است.

۲۳ اکیپ بر سرویس‌های مدارس شهر همدان نظارت دارند

وی با تاکید به اینکه ناظر اولیه مدیران مدارس هستند که باید با شرکت‌های سرویس‌های مدارس قرارداد منعقد کنند تا راننده‌ای نتواند مبالغ اضافی از خانواده‌ها دریافت کند افزود: ابتدا ۱۸ اکیپ بازرسی را برای سرویس مدارس فعال کردیم و از روز دوشنبه نیز پنج اکیپ دیگر اضافه شده و در حال حاضر ۲۳ اکیپ بر عملکرد سرویس‌های مدارس در سطح شهر نظارت دارند.

حضرتی با تاکید به اینکه تعداد سرنشین‌های سرویس مدارس نیز از سوی بازرسان ما مورد توجه است و با رانندگان متخلف برخورد می‌شود گفت: مدیران مدارس و اولیا می‌توانند از طریق سامانه سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری و یا سامانه سپند «سامانه پایش حمل و نقل دانش‌آموزی» هر گونه انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارند و بتوانیم از نظرات آنها استفاده کنیم اقدامات به موقع و سریع داشته باشیم.

وی از تمام همشهریان خواست برای داشتن سرویس ایمن و قانونی برای سرویس مدارس فرزندان خود حتماً از خودروهایی استفاده کنند که برچسب تردد سرویس مدرسه داشته باشند وعنوان کرد: تمام خودروهای ساماندهی شده باید برچسب سرویس مدارس داشته باشند و در صورت نبود متخلف محسوب می‌شوند و با آنها برخورد خواهد شد.

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان در ادامه با بیان اینکه کمبودی در حوزه سرویس مدارس وجود ندارد گفت: تا پایان سال گذشته ۸۵۶ دستگاه تاکسی در حوزه سرویس مدارس ساماندهی شده بود در حالی که امسال پرونده ۶۴۵ نفر به آموزش و پرورش معرفی شده و برخی پرونده‌ها نیز نواقصی دارند که در حال تکمیل است.

وی با تاکید به اینکه تقریبا ۸۰۰ خودرو تا امروز ساماندهی شدند عنوان کرد: قطعا امسال بیش از ۲ هزار سرویس مدرسه در همدان ساماندهی می‌شوند و کار در این زمینه همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول