اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

آموزش کادر نظامی قرقیزستان در دانشگاه‌های گارد ملی روسیه

معاون اول وزیر کشور قرقیزستان با معاون سرویس فدرال نیروهای گارد ملی روسیه در «بیشکک» دیدار و در مورد تحصیل کادر نظامی قرقیزستان در این کشور توافق کرد.

آموزش کادر نظامی قرقیزستان در دانشگاه‌های گارد ملی روسیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، «عادل بیک بیبوسونوف» معاون اول وزیر کشور قرقیزستان با «اولگ پلوخوی» معاون سرویس فدرال نیروهای گارد ملی روسیه در «بیشکک» دیدار کرد.

بیبوسونوف خاطرنشان کرد: واقعیت‌های امروزی در جهان ناشی از تغییرات سریعی است که منجر به درخواست‌ها و الزامات جدید برای فعالیت‌های سازمان‌های مجری قانون می‌شود.

وی گفت: با توجه به پتانسیل بالای گارد روسیه در زمینه آموزش و بازآموزی پرسنل و به منظور ایجاد بستری اساسی در اجرای وظایف محوله برای تضمین امنیت شهروندان و یکپارچگی کشورها، تاکید می‌کنم که امضای قرارداد آموزش پرسنل نظامی نیروهای داخلی وزارت کشور قرقیزستان این کشور در سازمان‌های آموزشی نظامی آموزش عالی نیروهای ملی گارد روسیه برای ما مهم است.

طرفین در مورد مسائل مشارکت بین بخشی گفت‌وگو کردند و قراردادی را در مورد آموزش پرسنل نظامی نیروهای داخلی وزارت کشور در موسسات آموزشی نظامی گارد ملی روسیه مطابق با سهمیه‌های تعیین شده توسط دولت این کشور به صورت رایگان امضا کردند.

پلوخوی نیز به نوبه خود آمادگی خود را برای ارائه کمک‌های بیشتر در تمام زمینه‌های تعامل اعلام کرد.

در این دیدار طرف روسی با فعالیت‌های وزارت کشور آشنا شدند.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول