اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

وحدت صراط مستقیم الهی است

امام جمعه رودان گفت: وحدت و همدلی مسلمین سیره و خط پیامبر اعظم و قرآن و اختلاف و تفرقه خط شیطان است و باید مراقبت کنیم که از صراط مستقیم خارج نشویم.

وحدت صراط مستقیم الهی است

حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: سیاست مستکبرین عالم، فتنه انگیزی در بین جامعه مؤمنین است تا بتوانند بر استکبار خویش ادامه دهند و رمز غلبه بر این تفرقه اندازی، چیزی جز وحدت و ترویج آن در میان جامعه اسلامی نیست.

وی با تصریح بر این که مستکبرین در طول تاریخ همواره از وحدت کلمه جامعه هراس داشته اند لذا اسلام عزیز هرگونه نفاق و تفرقه به شدت نهی می‌کند تا بتواند جامعه اسلامی را تقویت کند، خاطرنشان کرد: امامین انقلاب براساس توصیه قرآن و سیره پیامبر و ائمه علیهم السلام همواره توصیه بر وحدت حول اصول مشترک مانند خدای واحد، پیامبر واحد، کتاب واحد،  قبله واحد،  مناسک حج واحد، احادیث مشترک و محبت اهل بیت داشته اند که هر کدام می‌تواند به تنهایی عامل وحدت امت اسلامی قرار بگیرد.

حجت الاسلام بارانی افزود: وحدت و همدلی مسلمین سیره و خط پیامبر اعظم و قرآن و اختلاف و تفرقه خط شیطان است و باید مراقبت کنیم که از صراط مستقیم خارج نشویم.

امام جمعه رودان  با تبریک میلاد فرخنده پیامبر اکرم (ص) گفت: پیامبر ناجی انسان و انسانیت با اکسیر محبت بود و با همین مهر عطوفت و دلسوزی توانست از عرب جاهلی آن روز، انسان‌هایی فرهیخته و مومن بسازد و به همین جهت پروردگار متعال ایشان را اسوه حسنه برای بشریت معرفی می‌کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول