اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

طرح جدید پلیس راهور: برخورد با نبستن کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از اجرای طرح برخورد با نبستن کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه از امروز در پایتخت خبر داد.

طرح جدید پلیس راهور: برخورد با نبستن کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی «شهر امن» از اجرای طرح برخورد با نبستن کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه در پایتخت خبر داد و گفت: از امروز شنبه هشتم مهرماه 1402 طرح تشدید با عدم استفاده از کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشین و استفاده از تلفن همراه اجرا می‌شود. 

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص گردید که51 درصد از علل وقوع تصادفات در شهر تهران به عدم توجه به جلو از سوی رانندگان بوده است.

سرهنگ مؤمنی تصریح کرد: همکاران بنده به محض دیدن راننده و سرنشینان مخصوصاً سرنشینان جلوی خودرو که از کمربند ایمنی استفاده نکرده و آن را نبسته باشند اعمال قانون می‌کنند. 

وی افزود: 51 درصد از علل وقوع تصادفات عدم توجه به جلو است که استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی یکی از دلایل آن است. 

وی به رانندگان توصیه کرد: در حین رانندگی به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکرده و همیشه و در همه حال تمام حواس خود را به جلو معطوف داشته و حتماً کمربند ایمنی خود را بسته و به سرنشینان هم حتماً تذکر لازم را برای استفاده از کمربند ایمنی داده و آنان را ملزم به بستن کمربند ایمنی کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول