اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در باقرشهر

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آئین تجلیل و تکریم رزمندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در باقرشهر برگزار شد.

تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در باقرشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس باقرشهر با حضور بخشدار کهریزک، شهردار باقرشهر، نماینده سپاه حضرت روح الله(ره)، هیئت رزمندگان اسلام باقرشهر و جمعی از خانواده های شهدا، ایثارگران، رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی همزمان با هفته دفاع مقدس در ذکرخانه سید الکریم(ع) شهرداری باقرشهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم؛ تعدادی از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در کنار ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه ای و همچنین جوانان و نونهالان دهه نودی آیین های خاص ورزش باستانی و زورخانه ای را با اشعاری در مدح خداوند و ائمه اطهار به ویژه امیر مومنان حضرت علی(ع) با ضرب و نوای مرشدان به نمایش گذاشتند.

شهردار باقرشهر در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، به الگو قراردادن مادران و همسران شهدا در جامعه اشاره و اظهار کرد: مادران و همسران شهداگ الگوهای جامعه ما هستند چون آنان با پیروی از حضرت زینب(س) جهاد و مقاومت را به خوبی به جهانیان نشان دادند و الگوهای مناسب جامعه ما بشمار می روند.

این آئین به همت شهرداری باقرشهر و با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام و بسیج حوزه ۴۵۱ باقرشهر، همزمان با چهل و سومین سالگرد حماسه دفاع مقدس با شعار «ما متحد هستیم» برگزار و در پایان مراسم از تعدادی از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس باقرشهر تجلیل شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول