اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یمن حملات تروریستی در پاکستان را محکوم کرد

وزارت امور خارجه یمن ضمن محکومیت انفجارهای تروریستی امروز (جمعه) در پاکستان، تاکید کرد که هدف چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای حمله به اسلام است.

یمن حملات تروریستی در پاکستان را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه یمن، شامگاه امروز (جمعه)، انفجارهای تروریستی در پاکستان را محکوم کرد.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی یمن «سبأ»، وزارت خارجه یمن تاکید کرد چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای بخشی از نقشه حمله به اسلام و انسجام امت اسلامی حول محور دین و پیامبر اکرم (ص) است که برای قدرت‌های در سایه خطرناک است.

صنعاء همچنین تاکید کرد موضع این کشور در قبال تمام اشکال تروریسم ثابت است و یمن با افراط‌گرایی و تروریسم مخالف است.

وزارت خارجه در عین حال به خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت و برای مجروحان این اقدام تروریستی از خداوند متعال شفای عاجل مسألت کرد.

 پلیس پاکستان، امروز، از یک حمله تروریستی که به نظر «حمله‌ای انتحاری» بوده، در استان بلوچستان این کشور خبر داد. این حمله که در یک تجمع و گردهمایی مذهبی در پاکستان رخ داد، مرگبار شد و به دنبال آن صدها نفر کشته و زخمی شدند.

خبرگزاری «رویترز»، امروز، درباره این حمله گزارش داده بود: «استان بلوچستان در جنوب غربی [پاکستان]، در گذشته محلی برای حملات شبه نظامیان اسلام گرا و جدایی طلب بوده است».

تا لحظه انتشار این گزارش، هیچ گروهی مسئولیت حمله تروریستی امروز در استان بلوچستان پاکستان را برعهده نگرفته و گروه «تحریک طالبان» (طالبان پاکستان) هر گونه دخالت در این حمله را رد کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول