اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برگزاری مسابقات هانمادانگ با حضور ۶۰ ورزشکار در خانه تکواندو ایلام

رئیس هیات تکواندو ایلام گفت: مسابقات هانمادانگ در تمامی رده های سنی در خانه تکواندو برای اولین بار در استان ایلام برگزار شد.

برگزاری مسابقات هانمادانگ با حضور ۶۰ ورزشکار در خانه تکواندو ایلام

علی اکبر ناصرمنش رئیس هیات تکواندو استان ایلام، شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مسابقات هانمادانگ یا شکستن اجسام سخت و اجرای تکنیک‌های رکوردی و قدرتی در تمامی رده های سنی در خانه تکواندو برای اولین بار در استان ایلام برگزار شد.

وی افزود: مسابقات هانمادانگ در تمامی رده های سنی با حضور ۶۰ ورزشکار در خانه تکواندو ایلام برگزار گردید.

رئیس هیات تکواندو استان ادامه داد: این مسابقات در سطح بالایی برخوردار بود و در پایان از تکواندوکاران برتر با اهدای حکم و مدال تجلیل شد.

وی اظهار داشت: طبق وعده داده شده، تجهیزات اولیه برای مسابقات خریداری و سفارش تجهیزات تکمیلی برابر با استانداردهای جهانی تامین اعتبار شده و در حال ساخت هستند.

ناصرمنش یادآور شد: شرکت سازنده قول داده تا ۲ ماه آینده تجهیزات را تحویل دهد تا مسابقات در آینده در سطح بین المللی و کشوری برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، هیات تکواندو استان ایلام یکی از موفق ترین هیات های ورزشی بوده که ورزشکاران این رشته عناوین مختلفی را کسب کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول