اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

آیت‌الله بهشتی: دولت‌های اسلامی در راه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی قدم برندارند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: از دولت‌ها و ملل اسلامی انتظار داریم هرگز در راه عادی‌سازی روابط با صهیونیسم جهان‌خوار و اسرائیل، کوچک‌ترین قدمی برندارند؛ چرا که بزرگ‌ترین دشمن امت اسلام، صهیونیسم است.

آیت‌الله بهشتی: دولت‌های اسلامی در راه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی قدم برندارند

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس، آیت الله احمد بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری، در وبینار سی و هفتمین کنفرانس وحدت اسلامی که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، به سخنرانی پرداخت.

بهشتی در این وبینار امت اسلامی را متکثر و در حال افزایش دانست و گفت: ما باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم. مشترکات ما در مذاهب مختلف امت اسلامی کم نیست، ما باید به این اشتراکات اهمیت داده و اتحاد پیدا کنیم تا روز به روز به وحدت، انسجام، همدستی و همگرایی امت اسلامی بیفزاییم. جمهوری اسلامی همواره پرچمدار وحدت بوده است.

این عضو مجلس خبرگان در ادامه خطاب به دولت‌ها و ملل اسلامی گفت: از این جوامع اسلامی انتظار داریم ضمن تقبیح و محکوم‌سازی قرآن‌سوزی، هرگز در راه عادی‌سازی روابط با صهیونیست جهان‌خوار و اسرائیل، کوچک‌ترین قدمی برندارند؛ چرا که بزرگ‌ترین دشمن امت اسلام صهیونیسم است.

رئیس اسبق دانشگاه قم در ادامه تصریح کرد: صهیونیسم ریشه در آمریکا دارد و شاخ و برگ آن در شجره خبیثه منحوثه اسرائیل پدیدار شده است؛ بنابراین برای این که ما از خطرات صهیونیست بپرهیزیم و دور بمانیم، باید هرگز رابطه خود را به صهیونیست و اسرائیل عادی نکنیم و این دشمن بزرگ را همچنان دشمن تلقی کرده و مشوق آن عزیزان فلسطینی که در راه مبارزه با صهیونیسم همواره قربانی بودند و مقاومت قهرمانانه خود را به دنیای بشریت نشان می‌دهند، باشیم.

این فیلسوف اسلامی افزود: از حزب‌الله لبنان هم تشکر می‌کنیم که همواره پرچمدار مقاومت و یار، مددکار و پشتیبان فلسیطینی است که اسرائیل خانه و دیارش را غاصبانه تصرف کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: از همه آن‌هایی که در راه مقاومت علیه صهیونیست و اسرائیل می‌کوشند و تلاش می‌کنند و جهاد می‌کنند و شهید می‌دهند، صمیمانه تشکر می‌کنیم و توفیق آن‌ها را از خداوند بزرگ مسئلت می‌داریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول