اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

واگذاری 400 قطعه زمین رایگان به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همزمان با ایام ربیع الاول و در آستانه میلاد پیامبر رحمت و مهربانی،۴۰۰ قطعه زمین به متقاضیان جوانی جمعیت در شهر زنجان واگذار می‌شود.

واگذاری 400 قطعه زمین رایگان به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه ایام ربیع‌الاول و میلاد پیامبر اکرم (ص)، ۴۰۰ قطعه زمین به مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحت عنوان «پویش پیامبر رحمت (ص)»در شهر زنجان واگذار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان  با بیان اینکه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به اجرای درست قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید دارد، گفت: در این راستا وزارت راه و شهرسازی نسبت به تحقق این مهم برنامه‌ریزی لازم را دارد و خود را مکلف به اجرای آن می‌داند. 
وی تاکید کرد: واگذاری زمین در قالب ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحت عنوان «پویش پیامبر رحمت (ص)» از اول ربیع الاول تا ۱۷ این دهه به طور همزمان در کل کشور انجام می‌شود.
اسماعیلی افزود: همچنین خانواده‌هایی که واجد شرایط برای ثبت‌نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند. 
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان  ادامه داد: مطابق با آیین‌نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده‌اند و در صورت واجد شرایط بودن زمین رایگان تعلق می‌گیرد.
وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به تامین زمین در اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مدیریت و برنامه ریزی دارد. 
پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول